×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
کولاکویچ:تیم ملی ایران فوق‌العاده بود/به این جوانان افتخار می‌کنم

به گزارش خبرگزاری مهر، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی صربستان پس از شکست شاگردانش مقابل ایران و ناامید شدن از صعود به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها اظهار داشت: اول از همه بایستی به تیم ایران تبریک بگویم. بازی بسیار خوبی بود. برای آن‌ها در مرحله یک چهارم پایانی این رقابت‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم تیم ایران را در فینال این رقابت‌ها ببینم. در طول این مسابقات تیم ایران فوق‌العاده بازی کرد.

وی در ادامه افزود: در ست اول فرصت این را داشتیم تا این ست را به سود خود به پایان برسانیم. ولی ایرانی‌ها به ما نشان دادند که تا آخرین امتیاز مبارزه می‌کنند. وقتی بازیکنان جوان به این شکل بازی می‌کنند به آن‌ها افتخار می‌کنم. میلاد هم به عنوان رهبر این تیم بود که تا آخرین لحظه آن‌ها را همراهی کرد.

کولاکوویچ در ادامه در مورد نسل جدید والیبال ایران گفت: همانطور که گفتم وقتی بازیکنان جوان به این شکل بازی می‌کنند به آن‌ها افتخار می‌کنم. از عملکرد آن ها سورپرایز نشدم چرا که می‌دانستم بازیکنان جوان ایران در رده‌های پایه قهرمان جهان شدند و در این تورنمنت فرصت این را پیدا کردند که توانایی های خود را اثبات کنند.

تیم ملی والیبال ایران در دوازدهمین دیدار خود در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها موفق به شکست قاطع و سه بر صفر صربستان شد تا به مرحله نهایی این رقابت‌ها در ایتالیا صعود کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.