×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
معادلات انتخابات فدراسیون فوتبال پیچیده‌تر شد/ماجدی رفت و برگشت!

به گزارش خبرنگار مهر، روز آخر ثبت نام در انتخابات فدراسیون فوتبال در حالی سپری شد که عجیب‌ترین اتفاق به تغییر موضع میرشاد ماجدی سرپرست فعلی فدراسیون مربوط می‌شود.

سایت فدراسیون فوتبال بعدازظهر امروز اعلام کرده بود که ماجدی برنامه‌ای برای حضور در انتخابات فدراسیون ندارد اما ساعاتی بعد، صادق درودگر عضو هیات رئیسه سازمان لیگ بعد از خروج از فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران تاکید کرد ماجدی در انتخابات حاضر می‌شود و او هم برای پست نایب رئیسی ماجدی، اقدام کرده است.

همین مسئله باعث شد تا ماجدی سرانجام در گفتگو با سایت فدراسیون این خبر را تایید و به نقش مهدی تاج در تصمیم ابتدایی خود اشاره کند.

ماجدی گفت: بنده یک تصمیم شخصی گرفته بودم اما با توجه به اینکه آقای تاج قبلاً به بنده حکم داده بود به احترام ایشان کنار بروم با توجه به درخواست بخشی از اعضای مجمع و همچنین همکارانم در هیأت رئیسه فدراسیون با توجه به مسئولیت اجتماعی که احساس می‌کنم و نیاز به احترام به دوستانی که برایم فرم پر نموده و بنده را پیشنهاد داده‌اند در انتخابات شرکت می‌کنم.

ماجدی در این خصوص گفت: با توجه به تماس‌هایی که برخی از اعضای محترم مجمع در ساعات گذشته با اینجانب داشتند همچنین درخواست برخی از همکارانم در هیأت رئیسه فدراسیون تصمیم گرفتم به منظور ایجاد شور و رقابت لازم در انتخابات و با توجه به ضرورت ایجاد فضای رقابتی مناسب ثبت نام کنم و امیدوارم شاهد رقابت خوبی در این دوره باشیم که در نهایت به سود فوتبال ایران تمام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علاوه بر میرشاد ماجدی، نفراتی چون مهدی تاج، علیرضا اسدی، محمد آخوندی، عزیزالله محمدی و امیررضا واعظ آشتیانی برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده‌اند؛ انتخاباتی که روز ۸ شهریور برگزار می‌شود و باید دید در نهایت نام چه کسی از صندوق مجمع فدراسیون بیرون می‌آید.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.