×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
افشاگری دستیار اسکوچیچ: می‌خواهند یک مربی ایرانی بگذارند!

به گزارش خبرنگار مهر، کمیته فنی فدراسیون فوتبال ایران دو روز پیش رای به کنار گذاشتن دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی کشورمان داد. هرچند هیات رئیسه فدراسیون روز گذشته جلسه‌ای با اسکوچیچ برگزار کرد، اما به صورت رسمی خبر برکناری اسکوچیچ هنوز از سوی فدراسیون اعلام نشده است.

این در حالی است که از نگاه «ملادن زگانیر» مربی تیم ملی ایران و دستیار اسکوچیچ ظاهراً همه چیز تمام شده است. زگانیر که سابقه کار با اسکوچیچ در تیم‌های دیگر را هم دارد، اولین نفر از کادر فنی ایران است که رسماً درباره برکناری اسکوچیچ اظهارنظر می‌کند.

زگانیر با بیان اینکه نباید از این اتفاقات تعجب کرد، گفت: قبلاً هم صحبت‌هایی بود که ما تغیر می‌کنیم. این اتفاق رخ نداد و حالا تا جایی که من از رسانه‌های ایران دنبال می‌کنم ممکن است این‌طور باشد. یک حجم از انتقادات و بحران شکل گرفته است.

افشاگری دستیار اسکوچیچ: می‌خواهند یک مربی ایرانی بگذارند!
زگانیر نفر اول از سمت راست

وی در پاسخ به این سئوال که چرا ایرانی‌ها از مربی‌ای که جام جهانی را برایشان به ارمغان آورد راضی نیستند؟ تاکید کرد: به نظر می‌رسد که می‌خواهند یک نفر را از خودشان – به عنوان سرمربی – منصوب کنند.

مربی تیم ملی ایران و دستیار اسکوچیچ افزود: این یک وضعیت خاص است. از ابتدا هم مشکلات زیادی وجود داشت. بی اعتمادی زیادی در کار بود. اسکوچیچ فقط با نتیجه ماندنی چون همیشه برنده بود.

زگانیر همچنین تاکید کرد که اسکوچیچ موفق شد با حضورش در ایران ورق را به سود این تیم برگرداند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.