×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازیکن تیم ملی نباید خارج از وظیفه‌اش عمل کند/ برکناری عجیب است!

سهراب انتظاری در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد شرایط تیم ملی و برکناری اسکوچیچ گفت: کنار گذاشتن اسکوچیچ مدت‌ها بود صحبت آن به میان آمده بود اما باید ببینیم دلیل برکناری او چه بوده است و حالا از جانشین او چه می‌خواهیم.

وی ادامه داد: بعد از اخراج ویلموتس، دراگان اسکوچیچ هدایت تیم ملی را بر عهده گرفت گرچه همانند ویلموتس پول هنگفتی دریافت نکرد اما توانست بهترین نتایج را در تیم ملی گرفته و فوتبال کشورمان دو هفته زودتر از پایان دور مقدماتی به جام جهانی صعود کند. اسکوچیچ دو شکست داشت که متأسفانه همان باعث شد انتقادات زیادی از او شود و تا حدودی هم باعث برکناری او، همین شکست‌ها بود.

مهاجم پیشین پرسپولیس در ادامه گفت: سرمربی پیشین تیم ملی اشتباه هم داشت و بی تقصیر نبود، او نتوانست نظم و انضباط و دیسیپلین را در تیم ملی به وجود بیاورد و همین مساله باعث شد برخی بازیکنان کارهایی را انجام دهند که در شأن یک بازیکن تیم ملی نیست. ما توانستیم راحت به جام جهانی صعود کنیم امکانش بود که اسکوچیچ بماند و هدایت تیم ملی را در جام جهانی به عهده بگیرد اما حالا با برکناری او باید هر چه زودتر به فکر سرمربی جدید باشیم تا زمان را از دست نداده و بتوانیم در جام جهانی موفق عمل کنیم.

انتظاری در مورد انتخاب یک مربی ایرانی برای هدایت تیم ملی کشورمان گفت: باید ببینیم نفری را که انتخاب می‌کنیم چقدر توانایی دارد، آیا او می‌تواند حواشی به وجود آمده را از بین برده و تمرکز تیم ملی را بر روی موفقیت در جام جهانی بگذارد. اسکوچیچ یک سال با تیم ملی زندگی کرد، شناخت خوبی از بازیکنان داشت و حالا باید مربی که جانشین او می‌شود با شناخت کامل از بازیکنان هدایت تیم را بر عهده بگیرد، حواشی را از بین برده، آرامش را به تیم ملی بازگرداند و از زمان باقی مانده بهترین استفاده را جهت آمادگی تیم ملی داشته باشد.

مهاجم پیشین تیم ملی با انتقاد از بازیکنانی که علیه سرمربی موضع گرفته بودند، گفت: مدیریت اسکوچیچ ضعیف بود البته فدراسیون هم باید به واکنش بازیکنان عکس العمل نشان می‌داد اما فوتبالیستی که در تیم ملی حضور پیدا می‌کند فقط تمرکزش موفقیت تیم باشد، همه تیم‌ها با قدرت به جام جهانی می آیند. بدون اختلاف و با همدلی کامل. بازیکنان ما باید بدانند هر کسی که سرمربی تیم ملی می‌شود باید بی چون و چرا از او اطاعت کنند. در طول سال‌های گذشته این اتفاق یکی از نوادر فوتبال ایران بود که بازیکنان روبه روی سرمربی قرار گرفته و او را مورد انتقاد قرار دادند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نمی دانم سرمربی تیم ملی کیست البته می‌گویند از بین نکونام و قلعه نویی یک نفر هدایت تیم ملی را بر عهده می‌گیرد امیدوارم هر کدام از این دو عزیز پست سرمربیگری را قبول می‌کنند بتوانند موفق باشند و باعث افتخار فوتبال کشورمان در جام جهانی شوند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.