×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
بازتاب ابقای «اسکوچیچ» در کرواسی و نقش «طوفان» افکار عمومی!

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که کمیته فنی فدراسیون فوتبال هفته گذشته رای به برکناری دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران داده بود، روز گذشته فدراسیون فوتبال به صورت رسمی اسکوچیچ را ابقا کرد تا تیم ملی کشورمان با این مربی کُروات راهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بشود.

همانطور که خبر برکناری اسکوچیچ در کشورهای مختلف از جمله کرواسی و زادگاه این مربی بازتاب زیادی داشت، ابقای او هم باعث واکنش‌های متعدد و تا حدی یکسان در کرواسی شد.

سایت ۲۴sata که در روزهای اخیر گزارش‌ها و مصاحبه‌های مختلفی درباره برکناری اسکوچیچ کار کرده بود، بعد از ابقای این مربی نوشت: «ایرانی‌ها نظرشان را عوض کردند: بالاخره مربی کُروات آنها را به جام جهانی می‌برد». این رسانه همچنین در گزارش خود تاکید کرده است که ابقای اسکوچیچ پس از «واکنش طوفانی افکار عمومی ایران» بعد از تصمیم برای برکناری این مربی صورت گرفته است.

بازتاب ابقای «اسکوچیچ» در کرواسی و نقش «طوفان» افکار عمومی!

همچنین سایت sportklub با تیتر «چه چرخشی، اسکوچیچ هنوز سرمربی ایران است» اعلام کرد که ۶ روز پیش خبر برکناری اسکوچیچ از تیم ملی ایران منتشر شد اما فدراسیون ایران نظر خود را تغییر داد.

این رسانه هم در مطلبی مشابه، انتقادها از برکناری اسکوچیچ و فشار افکار عمومی را دلیل تغییر موضع فدراسیون ایران اعلام کرده است.

بازتاب ابقای «اسکوچیچ» در کرواسی و نقش «طوفان» افکار عمومی!

وب سایت tportal هم در گزارش خود تیتر «یک چرخش کلی پس از واکنش طوفانی هواداران؛ مربی کروات همچنان در جام جهانی قطر هدایت ایرانی‌ها را بر عهده خواهد داشت» به این موضوع پرداخت و اعلام کرد اسکوچیچ در سومین حضور متوالی تیم ملی ایران در جام جهانی سرمربی این تیم خواهد بود.

بازتاب ابقای «اسکوچیچ» در کرواسی و نقش «طوفان» افکار عمومی!

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.