×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حفره‌های عمیق پرسپولیس چالش بزرگ بی‌راهکار/صدای یحیی شنیده نمیشود

به گزارش خبرنگار مهر، تمرینات پیش فصل تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به سایر مدعیان قهرمانی در لیگ برتر فصل پیش رو آغاز شد.

سرخپوشان پایتخت که خریدهای مطرح خود را در نخستین روزهای نقل و انتقالات تابستانی داشتند پس از جذب علیرضا بیرانوند، مرتضی پور علی گنجی، دانیال اسماعیلی فر، سعید صادقی، محمد مهدی احمدی، سروش رفیعی و گئورگی گولسیانی در سکوتی عجیب و غریب رفتند تا خواسته‌های دیگر یحیی گل محمدی نادیده گرفته شود.

سرمربی پرسپولیس با جدایی ۱۰ بازیکن فصل گذشته تیمش همچون احسان پهلوان، رضا اسدی، سعید آقایی، حامد لک، محمد شریفی و رامین رضائیان و … خواهان جذب دفاع چپ تخصصی، هافبک دفاعی و مهاجم گلزن شد.

حفره‌های عمیق پرسپولیس چالش بزرگ بی‌راهکار/صدای یحیی شنیده نمیشود

درویش که با جذب بازیکنان مدنظر سرمربی پرسپولیس اکثر خواسته‌های او را اجابت کرده بود تاکنون در جذب این سه بازیکن نقشی منفعل داشته است. مدیرعامل پرسپولیس بارها در گفتگوهای تلفنی خود روی جذب این مهره‌ها تاکید داشته اما در عمل رویکردی دیگر در پیش گرفته است تا شاید یحیی تنها امیدوار به جذب مهاجم باشد.

درخواست‌های متوالی سرمربی تیم در حالی از سوی درویش نادیده گرفته می‌شود که او می‌داند پس از نایب قهرمانی در فصل گذشته و خریدهایی که پرسپولیس در سایر پست‌ها انجام داده است راه دیگری جز موفقیت و کسب عنوان قهرمانی در فصل پیش رو ندارد.

از این رو راهکاری برای وضع موجود در جذب بازیکن ندارد و باید فعلاً با بازیکنان فعلی و استفاده از آنها در برخی پست‌های غیر تخصصی کار را پیش ببرد.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.