×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
شکست خورده‌ها اصرار دارند به فدراسیون برگردند/پیشنهاد به بازیکنان

ستار همدانی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد شرایطی که برا فضای فوتبال و تیم ملی حاکم است گفت: باید وحدت و همدلی را در تیم ملی به وجود آورد. شرح وظایف را مشخص کرد زیرا روزهای سختی در جام جهانی خواهیم داشت اما بابت نبود یک مدیر خوب برای فدراسیون فوتبال که بتواند در این شرایط سخت و بحرانی اوضاع را آرام کند باید تاسف بخوریم.

این پیشکسوت فوتبال ایران تاکید کرد: باید تأسف خورد بابت مدیریت فدراسیون فوتبال. فدراسیون ما بی در و پیکر شده است و تا وضعیت آن مشخص نشود نمی‌توانیم به آینده امیدی داشته باشیم.

وی در مورد اختلافی که بین بازیکنان در تیم ملی افتاده و راهکارش برای خروج از این وضعیت گفت: مطمئن باشید. اگر بخواهیم موفق باشیم باید صمیمیت در تیم ملی به وجود بیاید. جام جهانی حساس است و اگر هر کسی بخواهد کار خودش را انجام دهد هرگز موفق نخواهیم شد.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: باید وظایف مشخص شود. بازیکنان بدانند که چه پیراهنی بر تن کرده اند. شرایط ۸۰ میلیون ایرانی را درک کنند که همه چشم انتظارند تا تیم ملی در جام جهانی خوش بدرخشد. اختلاف سلیقه در فوتبال وجود دارد اما در بحث ملی همه مشکلات باید کنار گذاشته شود و تمرکز برای موفقیت تیم ملی صورت بگیرد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه کسی شایسته ریاست فدراسیون فوتبال است گفت: آزموده را آزمودن خطاست. جای تأسف است که برخی‌ که نتوانستند به فوتبال ایران خدمت کنند دوباره ثبت نام کردند و این بسیار عجیب است و جای سوال دارد.

ستار همدانی در پایان تاکید کرد: متأسفانه در این چند سال مدیر توانمند در فوتبال نداشته ایم. برخی‌ که در گذشته شکست خورده اند اصرار دارند دوباره بازگردند و باید امیدوار باشیم فردی هدایت فدراسیون فوتبال را بگیرد که در تمام زمینه‌های علمی فوتبال تجربه بالایی داشته باشد تا بتواند فوتبال ما را از این شرایط خارج کند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.