×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
پوتین به دلیل انزوای سیاسی متاثر از جنگ اوکراین به ایران سفر کرد/ سفر پوتین به تهران نشان می‌دهد که مسکو تصمیمی برای توقف جنگ در واکراین ندارد

سخنگوی کاخ سفید:

سخنگوی کاخ سفید عصر روز چهارشنبه به وقت تهران درباره سفر پوتین به تهران اعلام کرد که رئیس جمهوری روسیه به دلیل «انزوای سیاسی متاثر از جنگ اوکراین به ایران سفر کرد».

پوتین به دلیل انزوای سیاسی متاثر از جنگ اوکراین به ایران سفر کرد/ سفر پوتین به تهران نشان می‌دهد که مسکو تصمیمی برای توقف جنگ در واکراین ندارد
رویداد۲۴ کارین ژان‌پیر، سخنگوی کاخ سفید عصر روز چهارشنبه به وقت تهران درباره سفر پوتین به تهران اعلام کرد که رئیس جمهوری روسیه به دلیل «انزوای سیاسی متاثر از جنگ اوکراین به ایران سفر کرد».

به گزارش تسنیم، وی به فرافکنی خود علیه سفر پوتین به ایران که در راستای مذاکرات مربوط به نشست آستانه برای حل بحران سوریه صورت گرفته است، ادامه داد و افزود: «این سفر نشان می‌دهد که مسکو تصمیمی برای توقف جنگ در واکراین ندارد».


بیشتر بخوانید: رئیسی: حضور آمریکایی‌ها به هر بهانه‌ای در سوریه وجاهتی ندارد/ پوتین: آینده سوریه باید بدون دیکته کردن از سوی بیگانگان ترسیم شود


به گفته پایگاه هیل، سخنگوی کاخ سفید در نشست خبری خود که به صورت مشترک با «جان کربی» هماهنگ کننده امور امنیتی آمریکا برگزار شد، بر تداوم تحریم‌ها علیه روسیه تاکید کرد و گفت: «واشنگتن به زودی افراد و نهاد‌های روسی جدیدی را به فهرست تحریم‌ها اضافه خواهد کرد».

کارین ژان‌پیر در بخش دیگری از سخنانش به موضوع برجام اشاره کرد و گفت که توافق هسته‌ای با ایران به نفع منطقه خواهد بود و واشنگتن برای دستیابی به این توافق همچنان تلاش می‌کند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.