×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رقابت در خط حمله استقلال بالا گرفت/ دو مهاجم به دنبال جبران

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تمرینات آماده سازی خود را به صورت فشرده در ترکیه زیر نظر سرمربی پرتغالی‌اش دنبال می‌کند و یکی از جذابیت‌های تمرینات آنها در این روزها بالا گرفتن رقابت بین بازیکنان خط حمله این تیم است.

استقلال را باید یکی از پر مهاجم ترین تیم‌های لیگ در فصل بیست و دوم دانست و برای فصل جدید قرار گرفتن در ترکیب ثابت برای مهاجمان این تیم کار ساده‌ای نیست.

ارسلان مطهری که یکی از بهترین مهاجمان یک دهه اخیر استقلال است، فصل گذشته را چندان پر فروغ ظاهر نشد و در حالی که خیلی‌ها پیش بینی می‌کردند از این تیم جدا شود، قراردادش را برای دو فصل آینده تمدید کرد. مطهری که سخت به فکر جبران فصل گذشته می‌باشد، از جمله با انگیزه ترین مهاجمان این فصل آبی پوشان است که به سختی برای تحمیل کردن خودش به ساپینتو و قرار گرفتن در ترکیب ثابت تلاش می‌کند.

آرمان رمضانی هم از جمله مهاجمانی است که اگر چه در فصل گذشته کم برای تیمش بازی کرد، اما با زدن گل‌های حساس توانست جایگاه مناسبی به دست آورد.

رمضانی هم مثل مطهری از انگیزه‌های زیادی برای جلب اطمینان ساپینتو برخوردار است و وی نیز می‌کوشد تا میزان دقایق حضورش در ترکیب استقلال را برای فصل بعد افزایش دهد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.