×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اول مهر ماه مدرسه ای بدون معلم در کهگیلویه و بویراحمد نخواهد بود

به گزارش خبرنگار مهر، ایمان سبحان نژاد ظهر شنبه در جلسه کمیته و تبلیغ پروژه مهر، افزود: تأمین نیروی انسانی لازم، احصاء نیازمندی‌ها در تمامی زمینه‌ها و شاخص‌ها، داشتن دقت و حساسیت در انتخاب مدیران و معاونان مدارس از وظایف مهم مدیران ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق در پروژه مهر است.

وی تصریح کرد: باید بر توزیع عادلانه امکانات و ایجاد فضای آموزشی مناسب در مناطق کمتر توسعه یافته، ساماندهی کلاس‌های کم جمعیت و توجه ویژه به کلاس‌های چند پایه و نیز ساماندهی و استفاده بهینه از ساعت‌های موظفی تمامی نیروهای شاغل نظارت شده تا در ابتدای مهر هیچ مدرسه و کلاسی بدون معلم نباشد.

رئیس کمیته سرمایه انسانی و تعمیر و تجهیز پروژه مهر آموزش و پرورش استان، طلیعه سال تحصیلی و نوروز تعلیم و تربیت در مهر ماه را تجلی فرهنگ علم آموزی، بالندگی نسل جوان، مبارزه با جهل و ناآگاهی و پی‌ریزی بنیادهای مستحکم استقلال فرهنگی عنوان کرد و گفت: آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برای حضور فعالانه، مصمم و با نشاط دانش‌آموزان و معلمان برنامه ریزی های لازم را در قالب پروژه مهر در کمیته‌های مختلف انجام داده تا در مهرماه دانش آموزان کمترین دغدغه را برای شروع سال تحصیلی داشته باشند.

وی به اهمیت اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش و لزوم توجه بیشتر به این سند مهم اشاره کرد و عنوان داشت: لازمه ایجاد این تحول در همه بخش‌ها و لایه‌های آموزش و پرورش داشتن حس تحول و تحول گرایی، روحیه تعاون، همدلی و جهادی است.

سبحانی با برشمردن مهمترین اهداف اجرای این سند افزود: افزایش بهره وری انسانی، تربیت نسل‌های مؤمن و انقلابی، ارتقا و توسعه جایگاه تعلیم و تربیت و نیز ارتقای نظام آموزشی با تکیه بر توانمندی‌های داخلی و فرهنگ ناب و اصیل ایرانی اسلامی از جمله این اهداف است.

سبحان نژاد همچنین بر رعایت چندین نکته در عرصه مدیریتی تاکید کرد و گفت: مسئولیت پذیری، تعهد کاری، داشتن نظم و انضباط کاری، قانون مداری و حفظ کرامت انسانی از مهمترین مؤلفه‌های اساسی برای مدیریت موفق است که باید این ویژگی‌ها سرلوحه کار مدیران آموزش و پرورش در شهرستان‌ها و مناطق قرار بگیرد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و مسئول کمیته توجیه و تبلیغ پروژه مهر نیز در این جلسه گفت: اطلاع رسانی همه کمیته‌ها در دستور کار روابط عمومی است که در همه شهرستان‌ها و مناطق به نحو مطلوبی انجام می‌گیرد.

سید ولی موسوی از ایجاد نشست‌های هم اندیشی با خبرنگاران در سطح استان خبر داد و افزود؛ از همه ظرفیت‌های اطلاع رسانی برای آئین بازگشایی باشکوه مدارس و آغاز سال تحصیلی به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی در گستره ملی استفاده خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.