×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
ذوق‌زدگی باشگاه پالما اسپانیا از رکوردشکنی با جذب کاپیتان ایران!

به گزارش خبرنگار مهر، همانطور که انتظار می‌رفت و خبرگزاری مهر پیش از این هم اعلام کرده بود، حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران بعد از جدایی از باشگاه بنفیکا پرتغال، راهی تیم پالما اسپانیا شد تا فصل بعد کار خود را در این تیم ادامه بدهد. پالما فصل گذشته در رقابت با بارسلونا نایب قهرمان لیگ اسپانیا شد و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را هم به دست آورد.

امضای قرارداد با طیبی به نوشته سایت این باشگاه اسپانیایی تمامی رکوردهای پالما را در شبکه‌های اجتماعی شکست و باعث شد تا سایت این باشگاه حتی گزارشی را در این ارتباط منتشر کند.

این گزارش با عنوان «پدیده طیبی تمام رکوردهای فوتسال پالما را شکست» آغاز شده و در آن آمده است که تعداد دنبال کنندگان جدید این باشگاه در روز امضای قرارداد با طیبی به اندازه یکی دو ماه بوده است:

«تأثیر امضای قرارداد با حسین طیبی از زمان تأسیس فوتسال پالما، همه رکوردها را شکست. اعلام عضویت او در پالما باعث شد تا این باشگاه در یک روز همان فالوورهایی را که معمولاً در عرض یک ماه در اینستاگرام به دست می‌آورد اضافه کند؛ شبکه اجتماعی که این بازیکن ایرانی تقریباً نیم میلیون دنبال کننده دارد و در دنیا یکی از فوتسالیست‌های پر فالوور بعد از ریکاردینیو است. در اسپانیا هیچکس به آمار طیبی نزدیک نمی‌شود و این اتفاق با حضور او در فوتسال پالما نشان داده شده است.

علاوه بر اضافه شدن ۷۰۰ فالوور جدید در روز امضای قرارداد او که میانگین آن چیزی است که باشگاه معمولاً در بیش از دو ماه به دست می‌آورد، این باشگاه تمام رکوردهای خود را در تعاملات، دسترسی و نظرات هواداران را شکست. از طرفداران ایرانی امضای قراردادی که باشگاه به دو زبان فارسی و اسپانیایی منتشر کرد، به مهم‌ترین اطلاعیه و پست از نظر ارقام در تاریخ این نهاد تبدیل شده است و تعاملات و برداشت از بهترین رکوردهای باشگاه تا این لحظه را سه برابر کرده است.

ذوق‌زدگی باشگاه پالما اسپانیا از رکوردشکنی با جذب کاپیتان ایران!

خبر امضای قرارداد از ۱۷ هزار بازدید در اینستاگرام گذشت، به بیش از ۱۶ هزار حساب کاربری رسید و بین دو پیامی که باشگاه با تصویر ستاره جدیدش ارسال کرد، تقریباً دو هزار کامنت وجود داشت، رکوردهای ناشناخته‌ای که با ورود طیبی به این باشگاه و تأثیر آن افزایش می‌یابد.

ترافیک وب سایت رسمی باشگاه با ورود هواداران متعدد به شدت افزایش یافت. اکثریت قریب به اتفاق تعاملات و ترافیک ایجاد شده از آسیا و خاورمیانه، به ویژه ایران می‌باشد.

آمدن حسین طیبی فوتسال پالما را به بعد دیگری می‌برد و نشان دهنده رشد بسیار زیاد آن است تا جایی که بازیکنان درجه یک جهانی می‌خواهند به این باشگاه بپیوندند. پنج سال پیش غیرقابل تصور بود که تیم پالما بتواند به سطح بازیکنانی که اکنون به آنها دسترسی دارد، برسد زیرا آنها می‌خواهند در پالما بازی کنند و با شرایط اقتصادی باشگاه سازگار شوند.»

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پالما همچنین با اشاره به استقبال زیاد هواداران ایرانی از اینستاگرام این باشگاه، نوشت: «باید اعلان‌ها را خاموش کنیم تا بتوانیم یک شب دیگر بخوابیم…»!

ذوق‌زدگی باشگاه پالما اسپانیا از رکوردشکنی با جذب کاپیتان ایران!

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.