×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
مشکل بازیکن تیم ملی ایران برای پیوستن به باشگاه اسپانیایی

به گزارش خبرنگار مهر، سعید احمدعباسی آقای گل دو فصل گذشته لیگ برتر فوتسال و یکی از ملی پوشان ایران طی ماه‌های اخیر مدنظر باشگاه وینا آلبالی اسپانیا قرار گرفته بود. احمدعباسی برای پیوستن به این تیم چند مانع پیش روی خود داشت از جمله داشتن قرارداد با تیم گیتی پسند اصفهان.

این بازیکن بعد از مذاکره و گفتگو با سرمربی و مدیران باشگاه گیتی پسند، موفق شد رضایت آنها را برای جدایی از این تیم به مقصد باشگاه آلبالی بگیرد؛ البته این رضایت منوط به گرفتن مبلغی از تیم اسپانیایی و جدایی احمدعباسی در پایان هفته ششم لیگ برتر فوتسال (۲۱ مرداد) شد و به نظر می‌رسد دیگر مشکلی از این نظر وجود نداشته باشد.

پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان می‌دهد مسئله بزرگ‌تری برای ملی پوش فوتسال ایران به مشکل خروج از کشور او مربوط می‌شود. این بازیکن که هنوز به خدمت سربازی نرفته است، برای خروج از کشور نیاز به گرفتن مجوز و تمدید هر چند ماه یکبار آن دارد.

ظاهراً همان مشکلی که مسلم اولادقباد دیگر ملی پوش فوتسال ایران برای پیوستن به تیم پالما اسپانیا با آن مواجه شده بود، این بار برای احمدعباسی تکرار شده است.

 اولادقباد بیش از یک ماه است که درگیر پروسه خروج از کشور است و هنوز مجوز نهایی را دریافت نکرده است. با این تفاسیر، به نظر می‌رسد احمدعباسی هم به چالشی خورده است که شاید حتی در نهایت حضورش در تیم آلبالی را تحت تاثیر قرار بدهد.

یک منبع آگاه در اسپانیا به خبرنگار مهر گفت که باشگاه آلبالی ممکن است برای حل مشکل احمدعباسی سراغ «تیرادو» رئیس باشگاه پالما برود تا پروسه حل مشکل اولادقباد را برای تسریع در امور احمدعباسی به کار بگیرد.

باید دید در نهایت باشگاه آلبالی که تلاش زیادی برای جذب احمدعباسی به کار بسته بود، چطور با این مشکل کنار می‌آید و می‌تواند معادلات حضور این بازیکن در لیگ اسپانیا را حل کند یا نه.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.