×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
عیار «ساپینتو» در لیگ مشخص می‌شود/ «ویلموتس» بجز ضرر چیزی نداشت

حسن روشن در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت استقلال برای شروع لیگ بیست و دوم گفت: استقلال و ساپینتو سرمربی پرتغالی این تیم را باید با شروع لیگ شناخت. آنها مدتی در تهران تمرین کردند سپس یک اردوی ۱۲ روزه را در ترکیه برگزار کرده‌اند. باید به ساپینتو فرصت دهیم تا همچنان روند تمرینات خود را تا شروع لیگ ادامه بدهیم. عیار ساپینتو در بازی‌ها مشخص می‌شود و آن زمان می‌توانیم از لحاظ فنی او را مورد ارزیابی قرار دهیم.

پیشکسوت استقلال در مورد دیدار اول آبی پوشان در هفته اول لیگ برتر برابر سپاهان تاکید کرد: سپاهان همیشه برای استقلال یک حریف قدر بوده است. دیدار این دو تیم همیشه جذاب، پربرخورد و گاهی هم پرگل شده است. استقلال اگر می‌خواهد با قدرت لیگ را آغاز و با قهرمانی کارش را تمام کند، باید حریفش را شکست دهد؛ اگر چه دو تیم شناخت خوبی از هم ندارند اما جدال دو مربی پرتغالی در هفته اول لیگ دیدنی خواهد بود.

روشن همچنین در خصوص وضعیت این روزهای تیم ملی با اسکوچیچ تاکید کرد: اسکوچیچ رزومه قابل قبولی ندارد. عده‌ای از کارشناسان می‌گویند اسکوچیچ نمی‌تواند سرمربی خوبی برای تیم ملی باشد اما در حال حاضر باید به او اعتماد کنیم. تیم ملی نیاز به آرامش دارد. گرچه اتفاقات ناخوشایندی برای تیم رخ داد. اختلاف بین بازیکنان، رو در رو شدن برخی از بازیکنان با سرمربی. همه اینها به تیم ملی ضربه می‌زند اما باید این اختلافات را کنار بگذریم.

کارشناس فوتبال در مورد پرداخت ۳.۵ میلیون یورو به ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی هم گفت: ویلموتس جز ضرر چیزی برای فوتبال ما نداشت. نه تنها با او موفق نبودیم بلکه حالا باید ضرر اشتباهاتمان را هم دو دستی تقدیمش کنیم. او تنها سرمایه و پول این مملکت را به جیب زد و هرگز نتوانست ازلحاظ فنی به تیم کمک کند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.