×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
شروع «بزن بزن» قبل از آغاز لیگ برتر/«داد زن‌ها»با قدرت شروع کردند

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و دومین رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ۲۱ مردادماه سال جاری به طور رسمی آغاز می‌شود تا ۱۶ تیم حاضر در این مسابقات توانایی‌های فنی خود را به رخ بکشند تا با کسب تجربه‌های گذشته برای بهبود شرایط فنی و باشگاه داری خود اقدام کنند.

اکثر باشگاه‌های لیگ برتری با کاهش روند شیوع ابتلاء به ویروس کرونا تصمیم به برگزاری اردوهای تدارکاتی در داخل و خارج از کشور گرفتند.

در بین تیم‌های مدعی قهرمانی سپاهان، فولاد و استقلال تصمیم گرفتند راهی ترکیه شوند اما در آنجا باشگاه‌های دیگری همچون هوادار، نساجی مازندران، تراکتور تبریز و… نیز اردو برگزار کردند تا با چند بازی دوستانه آماده شروع مسابقات شوند.

باشگاه‌هایی همچون پرسپولیس، پیکان، صنعت نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان و… نیز ترجیح دادند در کشور بمانند و خود را با آب و هوای داخل کشور مهیای بازی‌ها کنند.

شروع «بزن بزن» قبل از آغاز لیگ برتر/«داد زن‌ها»با قدرت شروع کردند

برگزاری اردوهای پیش فصل نه تنها کمک ویژه‌ای به اعضای تیم برای شناخت همدیگر از فوتبال مورد تأیید سرمربی می‌کند بلکه آنها را دور از هرگونه استرس و حاشیه برای اتحاد و همدلی آماده می‌کند.

فوتبال باشگاهی ایران که در سال‌های اخیر با بی اخلاقی در سطوح مختلف روبرو بود نه تنها در اردوهای پیش فصل روی حل این معضل اخلاقی و فرهنگی اقدام نکرد بلکه به پیشواز آن نیز رفته است.

ساکت الهامی مربی پر حاشیه چند سال اخیر که بارها از سوی کمیته‌های اخلاق و انضباطی با محکومیت روبرو شده بود بار دیگر جنجال آفرینی کرد. سرمربی جدید هوادار در اردوی ترکیه با حمید مطهری همتای خود در نساجی مازندران زد و خورد فیزیکی پیدا کرد تا بهت و حیرت به چهره توریست و ورزشکاران حاضر در کمپ گرین پارک ترکیه بنشیند.

تمرین «بزن بزن» در بین مربیانی که باید آرامش را به بازیکنان خود القا کنند در حالی رقم خورده است که هیچ فعالیت فرهنگی در باشگاه‌های لیگ برتری را شاهد نیستیم.

تیم‌ها در فصلی که بار دیگر قرار است طرفداران خود را در ورزشگاه‌ها داشته باشند ایجاد تشنج می‌کنند و هدف موفقیت در لیگ برتر را توجیهی بر هر ابزار و وسیله کرده‌اند. چند مربی لیگ برتری برای شاهد ضرب‌المثل قدیمی فرهنگ کشور کفایت می‌کنند. آنها فوتبال را به روزی رسانده‌اند که باید گفت: «وای به روزی که بگندد نمک»!

شروع «بزن بزن» قبل از آغاز لیگ برتر/«داد زن‌ها»با قدرت شروع کردند

دعوا و درگیری تنها به اردوی ترکیه خلاصه نمی‌شود. مس کرمان به دلیل خشونت و درگیری بازیکنان خود با گل گهر سیرجان مجبور به نیمه‌کاره رها کردن این بازی دوستانه می‌شود. امیر عرب براقی در قضاوت دیدار تدارکاتی بین پرسپولیس و مس کرمان نیز مجبور می‌شود بارها از کارت‌های زرد و قرمز خود استفاده کند.

فضای مسمومی که در پیش فصل با دستان دست‌اندرکاران فوتبالی رقم می‌خورد مشخص نیست تبدیل به وحشت اهالی فوتبال از تماشای آن خواهد شد یا اینکه ورود نهادهای اخلاق مدار برای ترویج فرهنگ ورزشکاری از شدت این حجم بد رفتاری خواهد کاست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.