×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
نمایش تفکرات دو پرتغالی جذاب است/ تنها نگرانی سرمربی استقلال

عبدالعلی چنگیز در گفتگو با خبرنگار مهر، به شرایط آماده سازی آبی پوشان برای حضور در لیگ برتر اشاره کرد و گفت: کادر فنی استقلال در شش بازی تدارکاتی به خواسته‌هایش رسیده است تمام بازیکنانش را در پست‌های تخصصی و غیرتخصصی محک زده تا بتواند در هفته اول و مقابل سپاهان بهترین ترکیب را درون زمین قرار دهد. البته تنها نگرانی ساپینتو مصدومیت حردانی و غیبت مرادمند است که می‌تواند کمی سرمربی استقلال را دچار مشکل کند اما به طور حتم او نفرات خوبی دارد که می‌توانند جایگزین این دو بازیکن شوند.

چنگیز در مورد حریف استقلال یعنی سپاهان هم گفت: زردپوشان اصفهانی همیشه مقابل استقلال بازی‌های خوبی ارائه دادند، دو تیم بارها مقابل یکدیگر قرار گرفته و رقابت تنگاتنگی را در لیگ مقابل هم داشته اند، دو تیم پرطرفداری که در بعضی بازی‌هایشان گلی رد و بدل نشده و در بعضی دیدارها هم گل‌های زیادی برای دو تیم رقم خورده است. سپاهان هم نفرات خوبی جذب کرده، تمرینات خوبی داشته و حالا می‌خواهد با مربی پرتغالی خود که در فصل جدید جانشین نویدکیا شد به قهرمانی در لیگ دست یابد.

کارشناس فوتبال خاطرنشان کرد: تفکرات ساپینتو و مورالیس می‌تواند در نتیجه بازی تأثیرگذار باشد. دو مربی که علاقه به بازی هجومی دارند و این می‌تواند باعث جذابیت بازی شود. باید امیدوار بود در هفته اول که تیم‌ها هنوز به خوبی جا نیفتاده و خستگی یک بدنسازی سنگین در ساق‌های بازیکنان است بازی جذابی از خود ارائه دهند. بدون شک جدال استقلال و سپاهان می‌تواند زیباترین بازی هفته اول باشد و باید ببینیم کدام تیم از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرده و به پیروزی دست می‌یابد.

چنگیز در مورد تیم امید و نرفتنش به بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: تیم امید کشورمان آینده تیم بزرگسالان را می‌سازد اینکه چرا در آخرین لحظات سفر این تیم لغو شد را مسئولان فدراسیون باید پاسخگو باشند. هم باشگاه‌ها به بازیکنان شأن برای شروع لیگ نیاز دارند و هم کادر فنی تیم امید می‌خواهد با تمام نفراتش در مسابقات حضور پیدا کند و با توجه به اینکه مسابقات در تقویم رسمی فدراسیون فوتبال فیفا نیست باشگاه‌ها چندان تمایلی ندارند که بازیکنان شأن را در اختیار تیم امید قرار دهند بنابراین باید به هر دو تیم حق دهیم و این مسئولان فدراسیون هستند که باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که هم از تیم امید حمایت شود و هم این تیم بتواند با داشتن نفرات کاملش در مسابقات شرکت کرده و به آمادگی مطلوب دست پیدا کند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.