×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
دلیل ندارد استقلال مدعی قهرمانی نباشد/ قایدی بهترین تصمیم را گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، از نظر بعضی از هواداران و پیشکسوتان استقلال تمام فعالیت‌های نقل و انتقالاتی این فصل آنها یک طرف، بازگرداندن مهدی قایدی از لیگ امارات به این تیم هم یک طرف. هواداران استقلال از بازگشت این ستاره جوان به تیمشان حتی به صورت قرضی خوشحال هستند و بر این باورند که با حضور قایدی قوای تهاجمی تیمشان تقویت می‌شود.

در این خصوص سعید بیگی پیشکسوت آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به نظر من رفتن قایدی به لیگ امارات از اول هم اشتباه و وضعیتی که برای او پیش آمد کاملاً قابل پیش بینی بود. نه تنها قایدی در آن زمان مشاوران خوبی نداشت و عجولانه تصمیم گرفت، بلکه مدیران باشگاه استقلال هم اشتباه کردند و شرایط جدایی او را فراهم آوردند. در حالی که منطقی‌ترین تصمیم برای قایدی این بود که در استقلال ادامه می‌داد و با شرایط خیلی خوبی خودش را به تیم ملی برای جام جهانی تحمیل می‌کرد و بعد از جام جهانی قطعاً می‌توانست به لیگ‌های معتبر اروپا ترانسفر شود. به نظر می‌رسید در آن مقطع برای قایدی ترانسفر و برای استقلال پول این انتقال در اولویت قرار داشت.

وی افزود: الان قایدی بهترین تصمیم را گرفت و باید از این فرصت باقی مانده تا جام جهانی نهایت استفاده را ببرد. بازگشت قایدی به استقلال یک تصمیم دو سر سود است؛ هم باشگاه نفع می‌برد و هم قایدی.

بیگی در خصوص اولین دیدار آبی پوشان و شکست این تیم برابر سپاهان در ورزشگاه آزادی بیان داشت: بازی‌های هفته‌های اول ملاک خوبی برای ارزش‌گذاری هیچ تیمی نیست. اما این جمله من از تلخی شکست کم نمی‌کند. هیچ تیمی شکست را در هیچ شرایطی دوست ندارد و واقعیت این است ما ۳ امتیاز ارزشمند را در همین هفته اول از دست دادیم.

کارشناس فوتبال تاکید کرد: با وجود این شکست من یقین دارم استقلال خیلی زود در قامت یک مدعی جدی قهرمانی در لیگ ظاهر خواهد شد. چرا که این تیم تمام فاکتورهای لازم را برای این منظور دارد. ابزار لازم برای قهرمانی تیم خوب و مجرب مدیریت، کادر فنی قوی، بازیکنان فراوان و با کیفیت و مکمل آنها هواداران پای کار هستند که همه اینها را استقلال یک جا دارد و با در اختیار داشتن این ابزار دلیلی ندارد مدعی جدی قهرمانی نباشد.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: دیدار برابر ملوان برای استقلال بسیار مهم است و آنها باید با پیروزی به جدول بازگردند. با اینکه هنوز تیم آنطور که باید و شاید جا نیفتاده است، اما باید با دست پر از انزلی بازگردند تا شرایط برای تیم عادی شده و شکست مقابل سپاهان هم کم اثر گردد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.