×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
کنایه ماجدی به مهدی تاج بابت لغو مسابقات فوتسال زنان آسیا!

به گزارش خبرنگار مهر، میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال امروز یکشنبه در دوره دانش افزایی و هم اندیشی استعدادیاب های فوتسال به منظور توسعه فوتسال پایه حضور یافت و برای حاضران صحبت‌هایی را مطرح کرد.

ماجدی در بخشی از صحبت‌هایش گفت: متاسفانه امسال در تقویم کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات فوتسال بانوان دیده نمی‌شود و نمی دانم که چرا این رقابت‌ها لغو شده است که جای تاسف دارد. نامه نگاری لازم در این زمینه صورت گرفته اما به سرانجامی نرسیده است.

این اظهارات در حالی مطرح شده است که مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال در حال حاضر ریاست کمیته فوتسال کنفدراسیون آسیا را بر عهده دارد. تاج که برای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال هم ثبت نام کرده است، رقیب اصلی میرشاد ماجدی در این انتخابات می‌باشد.

به نظر می‌رسد انتقاد و نارضایتی ماجدی از نادیده گرفتن رقابت‌های فوتسال قهرمانی زنان آسیا در واقع انتقاد و کنایه‌ای بر عملکرد مهدی تاج در AFC باشد.

ماجدی در ادامه صحبت‌هایش تاکید کرد که به دنبال برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های زنان آسیا در ایران است. وی گفت: قصد داریم به کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشنهاد میزبانی ایران در مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال بانوان آسیا را بدهیم و بدون شک تمام تلاش خود را در این زمینه خواهیم کرد، هرچند می‌دانیم به دلیل تحریم‌ها هزینه برگزاری را پرداخت نمی‌کنند اما این رویداد برای ما اهمیت دارد و از برگزاری آن حمایت می‌کنیم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.