×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
بررسی آخرین وضعیت نقل و انتقالات استقلال/ ۴ بازیکن کاندیدای جدایی

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه استقلال گرچه نسبت به رقیب سنتی خیلی دیر وارد بازار نقل و انتقالات شد، اما آنها نقل و انتقال پر و پیمانی انجام دادند و همچنان هم رفت و آمد در این تیم ادامه دارد.

پس از قطعی شدن بازگشت محمد حسین مرادمند یکی از دو مدافع سرباز آنها، مهدی قایدی هم پس از یک فصل دوری با قراردادی قرضی و یک ساله حضورش در استقلال را مسجل کرد و حالا حضور سیاوش یزدانی هم در جمع آبی‌ها قطعی شده است.

اضافه شدن این ۳ بازیکن هم شاید آخرین تحرکات نقل و انتقالات آبی‌های پایتخت نباشد و این امکان وجود دارد که آنها در خط میانی هم دست به خریدی بزنند تا خلاء هافبک میانی و بازیساز را پر کنند.

این اتفاقات در حالی رخ داد که لیست بزرگسالان استقلال جای خالی ندارد و آنها ناچارند با نظر سرمربی این لیست را خالی کنند. ساپینتو هم در اولین نشست خبری خود به صورت تلویحی به این موضوع اشاره کرد و گفت کهممکن است هنوز نفراتی اضافه یا کم شوند.

در صورت اضافه شدن سیاوش یزدانی و با توجه به حضور مرادمند، سیلوا، غلامی، چشمی و حسینی تعداد مدافعان میانی این تیم بیش از حد نیاز است و ممکن است به ازای اضافه شدن یزدانی یکی از مدافعان این تیم در لیست خروج قرار گیرد که در این صورت شاید محمد حسینی گزینه‌ای باشد که کمترین شانس را برای ادامه همکاری با آبی پوشان داشته باشد.

همچنین با توجه به تعداد بالای مهاجمان استقلال این احتمال وجود دارد به ازای اضافه شدن قایدی یک یا حتی دو مهاجم از لیست آنها خارج شوند. در حالی که گفته می‌شود ارسلان مطهری از تراکتور پیشنهاد قابل توجهی دارد، آرمان رمضانی هم مورد توجه تیم هوادار قرار دارد و باید دید تصمیم نهایی ساپینتو در خصوص مهاجمان تیمش چیست.

آخرین بازیکنی که شاید در لیست خروج آبی‌ها قرار بگیرد، سعید مهری است. این هافبک میانی که فصل گذشته هم روی لبه تیغ حرکت کرد اما در نهایت تا پایان فصل همراه این تیم بود و قراردادش را هم تمدید کرد، ممکن است به دلیل تراکم بالا در مرکز خط میانی آبی‌ها و نبود جای خالی در لیست این تیم ناچار شود ادامه فصل را در تیم دیگری سپری کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.