×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
چشمه گلزنی ستاره استقلال خشکیده/ دهمین بازی بدون گل برای یامگا

به گزارش خبرنگار مهر، از آخرین گلی که کوین یامگا بهترین گلزن فصل گذشته استقلال و دومین گلزن برتر فصل بیست و یکم لیگ برتر برای این تیم به ثمر رساند، بیش از ۵ ماه می‌گذرد و ستاره فرانسوی آبی‌ها در این مدت ۱۰ بازی بدون گل زده را پشت سر گذاشته است.

کوین یامگا که از بهترین و تاثیر گذار ترین بازیکنان فصل گذشته استقلال بود و در قهرمانی این تیم سهم به سزایی داشت، آخرین بار در روز ۱۵ اسفند و دیدار این تیم مقابل گل گهر گلزنی کرد و این آخرین گل او بود.

یامگا در روزی که آبی پوشان با نتیجه ۲ بر یک گل گهر را در ورزشگاه آزادی شکست دادند، دبل کرد و دومین گل خود را در دقیقه ۸۸ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. استقلال بعد از آن ۹ بار در فصل گذشته مقابل تیم‌های؛ صنعت نفت، پرسپولیس، پیکان، سپاهان، شهرخودرو، فولاد، آلومینیوم، مس رفسنجان و نفت مسجد سلیمان به میدان رفت و در این فصل هم یک بار مقابل سپاهان بازی کرد که یامگا در تمام این ۱۰ بازی حضور داشت و موفق به گلزنی نشد.

استقلال در دوره آماده سازی خود در پیش فصل هم در ۶ بازی تدارکاتی شرکت کرد که یامگا حتی در این ۶ بازی هم موفق به گلزنی نشد تا با احتساب بازی‌های تدارکاتی در ۱۶ و بدون بازی‌های تدارکاتی در ۱۰ بازی گلزنی نکرده باشد؛ و این آمار برای این بازیکن که کارش را با دبل برای آبی پوشان آغاز کرد قدری عجیب است.

استقلال در این فصل مهاجمان زیادی در اختیار دارد و دست سرمربی پرتغالی این تیم در فاز تهاجمی کاملاً باز است و کوین یامگا هم یکی از مهاجمان پر تعداد استقلال است.

با اینکه یامگا بازیکنی چند پسته است و در برخی از دیدارهای این تیم از جمله بازی با سپاهان در خط میانی بازی کرد و از دروازه دور بود، اما آمار گلزنی‌های وی انتظارات را از او بالا برده و ۱۰ بازی بدون گل زده از او خیلی قابل قبول نیست.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.