×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
توقف پرسپولیس برابر فولاد در نیمه اول/ انتظارات برآورده نشد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که نیمه اول این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

پرسپولیس در این دیدار با علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، سروش رفیعی، مهدی عبدی به میدان رفت.

سرخپوشان در شرایطی این بازی را آغاز کردند که برخلاف هفته اول حضور تماشاگرانشان را در کنار خود داشتند و همین امر انگیزه آنها برای رسیدن به گل را بیشتر کرده بود.

شاگردان یحیی گل محمدی در دقیقه ۹ می توانستند توسط مهدی ترابی چراغ اول را روشن کنند و شادی را به ورزشگاه آزادی بیاورند اما این بازیکن در موقعیتی تک به تک توپ را به تیر عمودی دروازه زد.

در ادامه شاگردان جواد نکونام با گردش توپ در مناطق مختلف زمین سعی در آرام کردن بازی و ایجاد موقعیت روی دروازه میزبان تهرانی را داشتند که تا دقیقه ۳۰ نتوانستند خطری را روی دروازه علیرضا بیرانوند ایجاد کنند.

در دقایق پایانی نیمه اول دو تیم موقعیت هایی را برای باز کردن دروازه ها داشتند که مهمترینش در دقیقه ۴۰ برای فولاد به وجود آمد و در شرایطی که مهاجم این تیم در موقعیت تک به تک قرار گرفته بود، علیرضا بیرانوند با حرکتی تماشایی جلوی این بازیکن را گرفت تا بهترین موقعیت سفیدپوشان فولاد از دست برود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.