×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
تقابل جذاب پرسپولیس با فولاد/ یحیی انتقام سوپرجام را می‌گیرد؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دوم بازی‌های لیگ برتر فوتبال میزبان فولاد خوزستان خواهد بود.

یحیی گل محمدی در حالی تیمش را برای تقابل با تفکرات جواد نکونام آماده می‌کند که شکست در دیدار سوپرجام مقابل فولاد، انگیزه‌های انتقام را در وجود سرمربی سرخپوشان بیدار کرده است.

آغاز جدال قبل از آغاز لیگ

فولاد خوزستان تنها نماینده ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان فصل جاری آسیا است. جواد نکونام توانست با تیمی کم ستاره در فوتبال باشگاهی داخلی با کسب سوپرجام و سپس موفقیت در راهیابی به مرحله حذفی بدرخشد تا حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد چاره‌ای جز حفظ او و تقویت این تیم نداشته باشد.

وریا غفوری، احسان پهلوان، اشکان دژاگه، سعید آقایی، علی قربانی، محمدرضا غبیشاوی و کریستوفر کنت در تابستان به فولاد آمدند تا دغدغه‌های فنی فولاد برای موفقیت به حداقل برسد.

پرسپولیس نیز بدون شک یکی از بهترین باشگاه‌های لیگ برتری در پنجره نقل و انتقالاتی گذشته بود. علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی، سعید صادقی، دانیال اسماعیلی فر، محمدمهدی احمدی، سینا اسدبیگی، یورگن لوکادیا، مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی گولسیانی با این تیم قرارداد بستند تا یحیی با تیمی پر ستاره به استقبال بیست و دومین دوره بازی‌های لیگ برتر برود.

نبرد اول

پرسپولیس همچون فولاد در هفته نخست تن به تساوی بدون گل داد. سرخ‌ها مقابل ذوب آهن اصفهان بدون گل تقسیم امتیاز کردند و فولاد نیز با صنعت نفت آبادان به نتیجه‌ای مشابه رسید.

حالا دو تیم با جذابیت‌هایی که در لیست بازیکنان خود در تابستان ایجاد کردند اولین تقابل جدی خود را انجام خواهند داد. فولاد به اندازه پرسپولیس بازیکن خطرناک گرفته است تا این تیم با حضور دژاگه و غفوری دیگر بهای جوانی تیمش را ندهد؛ تقابلی مهیج از بازیکنانی که اکثراً پیراهن تیم ملی را بر تن داشته‌اند تا احتمال حضور آنها در کورس قهرمانی فصل جاری بیشتر از بعضی باشگاه‌ها شود.

تقابل جذاب پرسپولیس با فولاد/ یحیی انتقام سوپرجام را می‌گیرد؟

تکمیل پازل

خریدهای دیرهنگام فولاد و پرسپولیس سبب شد تا کیفیت تعدادی از آنها در هفته نخست افت پیدا کند اما به نظر می‌رسد هر دو تیم با وجود رهایی از مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها می‌توانند با شرایط بهتر در هفته دوم مقابل همدیگر صف آرایی کنند.

مرتضی پورعلی گنجی و امید عالیشاه با اتمام محرومیت شانس بازی کردن برای پرسپولیس دارند. از سوی دیگر دژاگه نیز آماده بازی شده است تا شاید همچون غفوری زمان بیشتری در ترکیب فولاد قرار بگیرد.

کمترین تغییر برای پرسپولیس

عملکرد قابل قبول پرسپولیس در جریان تساوی با ذوب آهن احتمال کمترین تغییر در ترکیب این تیم را ایجاد کرده است. از سوی دیگر ظاهراً مجوز بازی مرتضی پورعلی گنجی هم تاکنون صادر نشده است و احتمالاً او در این مسابقه هم در خط دفاعی سرخپوشان حضور نخواهد داشت.

تقابل جذاب پرسپولیس با فولاد/ یحیی انتقام سوپرجام را می‌گیرد؟

درخشش فولاد در راه است؟

دیدار دو تیم بسیاری از مسائل فنی دو تیم را می‌تواند در همین ابتدای فصل عیان کند. مربیان هر دو تیم به دلیل جذب بازیکنان اسم و رسم دار فشار بیشتری را بابت گرفتن نتیجه تحمل می‌کنند. یحیی نیز همچنان به خاطر شکست در سوپر جام فصل گذشته به فکر انتقام است اما اگر این اتفاق برایش رخ ندهد و درخشش فولاد با بردن احتمالی پرسپولیس آغاز شود باید گفت روزهای سخت کهکشان پرسپولیس نیز از راه خواهد رسید.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد خوزستان ساعت ۲۰:۳۰ امروز جمعه در هفته دوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.