×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
وضعیت عجیب ستاره سابق استقلال در شارلوا و بلاتکلیفی در بلژیک

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین حسین زاده پدیده لیگ برتر ایران و ستاره فصل گذشته تیم استقلال بود که زیر نظر فرهاد مجیدی به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل شد. این هافبک ۲۱ ساله، در پایان فصل گذشته با پیشنهاد باشگاه شارلوا بلژیک مواجه شد و تصمیم گرفت شرایط خوب خود در استقلال و لیگ ایران را به بهای لژیونر شدن از دست بدهد.

در قرارداد حسین زاده با استقلال قید شده بود که با پرداخت مبلغی در حدود ۲۵۰ هزار دلار می‌تواند از این تیم جدا شود و این بازیکن هم با استفاده از چنین بندی، راهی بلژیک شد.

حضور این بازیکن در بلژیک البته چندان برایش خوش یمن نبود. از سفر حسین زاده به بلژیک برای امضای قرارداد با شارلوا چند هفته می‌گذرد اما او هنوز نتوانسته کار انتقالش را به شارلوا نهایی کند؛ در نتیجه همچنان قادر به بازی برای تیم شارلوا نیست و زمان را به سرعت از دست می‌دهد.

ظاهراً باشگاه شارلوا در انتقال مبلغ رضایتنامه حسین زاده به استقلال دچار مشکل شده است و به دلیل تحریم‌ها، این اقدام امکانپذیر نیست؛ در حالی که حتی گفته می‌شد امکان دارد شارلوا این مبلغ را در ازای پرداخت پول رضایتنامه محمد محبی به باشگاه سانتاکلارا پرتغال پرداخت خواهد کرد اما تاکنون خبر رسمی و قطعی منتشر نشده است.

امروز جمعه «ادوارد استیل» سرمربی شارلوا در نشست خبری پیش از بازی با زولته وارخم در هفته پنجم ژوپیر لیگ بلژیک اشاره کوچکی به وضعیت امیرحسین حسین زاده داشت و تایید کرد که مشکلات این بازیکن ایرانی هنوز برطرف نشده است.

استیل با بر شمردن غایبان تیمش در بازی فردا، در خصوص حسین زاده گفت که مسائل اداری در پیوستن او به شارلوا تمام نشده است و علاوه بر این، حسین زاده به زمان بیشتری برای آمادگی و هماهنگی نیاز دارد.

وضعیتی که حسین زاده در آن گرفتار شده است را شاید هیچکس پیش بینی نمی‌کرد. دو هفته از آغاز لیگ ایران و شروع کار استقلال سپری شده و در بلژیک هم کار به هفته پنجم رسیده است. حسین زاده در این مدت امکان بازی پیدا نکرده و شاید اگر زمان به عقب بازگردد، در تصمیمش برای پیوستن به تیم شارلوا تجدیدنظر کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.