×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
جنگ انتخاباتی بازهم بالا گرفت/ ارسال نامه کمیته بدوی تکذیب شد!

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز برخی رسانه‌ها از تذکر جدی کمیته بدوی فدراسیون فوتبال به میرشاد ماجدی سرپرست این فدراسیون خبر دادند.

در نامه کمیته بدوی تاکید شده بود که بعضی تصمیمات و اقدامات ماجدی در مقام سرپرستی فدراسیون با استناد به اساسنامه و ماهیت نامزدی او برای انتخابات پیش روی انتخابات، کاملاً در تضاد بوده و مصداق عینی تعارض منافع می‌باشد.

کمیته بدوی همچنین تهدید کرده بود که در صورت ادامه این روند، امکان حذف ماجدی از انتخابات پیش رو وجود دارد.

ساعاتی بعد، سایت فدراسیون فوتبال با انتشار اطلاعیه‌ای، ارسال نامه کمیته بدوی انتخابات به دبیرخانه مجمع را تکذیب کرد.

در اطلاعیه فدراسیون فوتبال آمده است: «برخلاف برخی اخبار منتشر شده در بعضی رسانه‌ها مبنی بر ارسال نامه و یا تذکر رسمی در مورد یکی از نامزدهای حاضر در انتخابات هشتم شهریورماه از سوی کمیته برگزاری انتخابات، چنین نامه‌ای در دبیرخانه مجمع انتخابات فدراسیون به ثبت نرسیده است. بر این اساس انتشار عجیب متن چنین نامه‌ای به صورت غیر مستند و درج شماره نامه و تاریخی که در دبیرخانه مجمع و فدراسیون به ثبت نرسیده اقدامی نامتعارف، غیر حرفه‌ای و غیر قانونی به شمار می‌رود و از موارد تلاش در جهت اخلال در روند برگزاری انتخابات محسوب می‌شود.

فدراسیون فوتبال به این وسیله از رسانه‌ها درخواست می‌کند در راستای شفاف سازی و پرهیز از خدشه وارد کردن به روند برگزاری انتخابات هشتم شهریورماه از انتشار اخبار غیر مستند و غیر رسمی در این خصوص اکیداً خودداری نمایند.»

به گزارش خبرنگار مهر، ناگفته پیداست که این اتفاقات ناشی از جنگ انتخاباتی فدراسیون فوتبال و بین دو نامزد اصلی این انتخابات یعنی مهدی تاج و میرشاد ماجدی است.

رسانه‌ای شدن نامه تذکر به میرشاد ماجدی در حالی صورت گرفته است که فدراسیون فوتبال هم اصل این نامه را رد نکرده و فقط ارسال آن به دبیرخانه مجمع را رد کرده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.