×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
عصبانیت باشگاه آاک و تعجب یونانی‌ها از تصمیم کریم انصاریفرد!

به گزارش خبرنگار مهر، کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی تیم فوتبال آاک باوجود اینکه یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد، در لیست مازاد باشگاه یونانی قرار گرفته است. انصاریفرد ماه هاست که در لیست مازاد بوده اما هنوز تیم جدیدی را انتخاب نکرده است. این در حالی است که قرارداد او با آاک ۵۰۰ هزار یورو است.

این موضوع تعجب رسانه‌های یونان و عصبانیت باشگاه آاک را به دنبال داشته است.

سایت betcosmos با بیان اینکه کریم انصاریفرد سخت‌ترین مورد از بازیکنانی است که در لیست سیاه آاک قرار دارد، نوشت: «آاک می‌خواهد از پرداخت نیم میلیون یورو سال آخر قرارداد انصاریفرد خلاص شود. از ابتدای تابستان به این مهاجم ایرانی برای پیدا کردن تیم اطلاع رسانی شده است اما فعلاً پیشرفتی حاصل نشده. آنچه جای تعجب دارد، برخورد خود انصاریفرد است. در سال جام جهانی هستیم و یافتن تیم، تنها امید این مهاجم برای حضور در تیم ملی کشورش است اما گوش او به پیشنهاداتی که از داخل و خارج یونان می‌آید، شنوا نیست.»

عصبانیت باشگاه آاک و تعجب یونانی‌ها از تصمیم کریم انصاریفرد!

در ادامه مطلب این رسانه آمده است: «گزارش ها در ایران حاکی از پیشنهادات مستمر پرسپولیس به وی است که پاسخ او همواره منفی بوده. این مهاجم ایرانی مورد توجه باشگاه‌های لامیا و OFI نیز قرار گرفته بود اما به نظر می‌رسد لامیا از انتظار او خسته شد و خط حمله خود را با ریچموند بواکی تقویت کرد. بنابراین به نظر می‌رسد اقامت در آتن اولویت مطلق انصاری فرد باشد. اینجا یک سوال مهم برای آاک مطرح می‌شود. آیا این باشگاه همچنان به بازیکنی برای بیرون نشستن پول گزافی می‌دهد یا راه حل دیگری پیدا خواهد کرد؟»

رسانه‌هایی چون sportdog و sportime هم با بازنشر این مطلب، عنوان کردند باشگاه آاک از دست مهاجم ایرانی خود عصبانی است!

عصبانیت باشگاه آاک و تعجب یونانی‌ها از تصمیم کریم انصاریفرد!

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.