×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
قایدی همان اعجوبه بود/ نمی‌دانم چرا از «آمانوف» استفاده نمی‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در حالی توانست ملوان را در انزلی شکست دهد که ابتدا یک گل از حریف خود دریافت کرد و در ادامه بازی توانست ۳ بار مقابل میزبان خود به گل برسد و با یک پیروزی با ارزش به تهران بازگردد.

محمد نیک سیرت مهاجم سابق آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص این بازی اظهار داشت: البته که هنوز هم تیم‌ها از مرحله بدنسازی به طور کامل خارج نشده‌اند. بنابراین همچنان نمی‌توان آنطور که باید و شاید روی عملکرد آنها قضاوت کرد. استقلال نسبت به هفته اول بهتر بود اما هنوز هم مشکلاتی در این تیم دیده می‌شود.

وی در ادامه بیان داشت: به نظر می‌رسد ساپینتو هنوز به طور کامل با خصوصیات بازیکنان آشنا نشده و ترکیب دلخواه و سیستم مورد نظرش را انتخاب نکرده است.

کارشناس فوتبال تاکید کرد: در هر دو بازی مقابل سپاهان و ملوان وقتی با ۳ دفاع بازی شد ضعف‌هایی در ساختار دفاعی مشاهده گردید و در هر دو بازی وقتی سیستم دفاعی تغییر کرد این ضعف‌ها به حداقل خود رسید. شاید بهتر باشد ساپینتو در استقلال با سیستمی بازی کند که خودش بیشتر به آن اشراف و تسلط دارد. یعنی خط دفاعی‌اش را با ۴ مدافع آرایش نماید.

مهاجم پیشین آبی پوشان در خصوص مهدی قایدی و عملکرد او در این بازی گفت: قایدی نشان داد همان اعجوبه‌ای است که قبل از ترک استقلال بود و حتی شاید بهتر هم شده باشد. او انگیزه‌های زیادی داشت و جدا از گلی که زد و پنالتی‌ای که گرفت، در جریان بازی بسیار تاثیر گذار بود. همین ۲۵ دقیقه کافی بود تا قایدی نشان دهد چه بازیکن موثری است؛ البته از این هم نگذریم که فضای استقلال هم به قایدی کمک می‌کند که او یک فوق ستاره باشد.

نیک سیرت تاکید کرد: همچنان در استقلال خلاء هافبکی که بتواند رهبر حرکات تهاجمی این تیم باشد به چشم می‌خورد. به نظر می‌رسد آرش رضاوند در صورت تغییر و جابجایی در پست بازی بتواند این خلاء را تا حدودی مرتفع نماید. ضمن اینکه آمانوف هم بازیکن توانمندی است که نمی‌دانم چرا از او استفاده نمی‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.