×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
«ساپینتو» به نقاط ضعف استقلال پی برده/ دلیل خطرناک بودن «مس»

یدالله اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار روز پنجشنبه هفته جاری استقلال برابر مس کرمان گفت: مس حریف بسیار سخت برای استقلال خواهد بود. درست است که آنها از لیگ یک آمده اند اما نمایش خوبی از خود به جا گذاشته اند و توانستند پیکان را در یک بازی پرگل شکست دهند.

وی ادامه داد: مس می‌خواهد در تهران یک بازی قابل قبولی ارائه داده و مقابل استقلال امتیاز بگیرد. آنها بازیکنان جوان و دونده ای دارند که این می‌تواند رمز موفقیت آنها برابر استقلال باشد. این جوانان به دنبال این هستند تا شایستگی‌های خود را برابر استقلال به نمایش بگذارند.

اکبری در ادامه افزود: استقلال می‌داند بازی سختی برابر مس خواهد داشت. این تیم هنوز به شرایط ایده آل نرسیده است و نتوانسته انتظارات را برآورده کند. استقلال دو بازی را انجام داده که توانسته به سه امتیاز دست پیدا کند. استقلال مقابل ملوان بازی خوبی از خود ارائه داد. به سه امتیاز دست پیدا کرد اما هنوز نقاط ضعفی دارد که باید آنها را برطرف کند. به طور حتم مس حریف دست و پا بسته‌ای برای استقلال نخواهد بود. بنابراین این تیم باید با آرامش مقابل حریف قرار بگیرد و بتواند از فرصت‌های به دست آمده استفاده کند.

کارشناس فوتبال در خصوص انتقاداتی که به خط دفاع استقلال صورت می‌گیرد تصریح کرد: باید صادقانه بگوییم که خط دفاع آبی پوشان در دو دیدار هفته اول و دوم خوب نبود. هنوز اشکالات فراوانی در خط دفاع وجود دارد. بازیکنان با هم هماهنگ نبودند و اشتباهات آنها باعث شد که در طول دو هفته سه بار دروازه استقلال باز شود. به طور حتم سرمربی استقلال هم به این مشکل پی برده است و باید هر چه زودتر به دنبال رفع اشکالات باشد تا استقلال بتواند در دیدارهای آینده با برد و بدون گل خورده از زمین خارج شود.

وی در مورد جریمه ۱۵۰ میلیون تومانی ساپینتو و محرومیت سرمربی آبی پوشان گفت: ساپینتو با این روشی که پیش گرفته اگر خود را کنترل نکند با محرومیت‌های پی در پی مواجه خواهد شد. درست است که گفته می‌شود عوامل هلال احمر بعد از گلی که ملوان زده مشت‌های خود را گره کرده و خوشحال شدند. این موضوع طبیعی است ضمن اینکه سرمربی استقلال هم از فوتبال اروپا آمده، تجربه بالایی دارد و نباید تحت تأثیر این اتفاقات قرار بگیرد. او باید خونسرد باشد تمرکزش را بر روی بازی بگذارد زیرا آرامش خود به بازیکنان داخل زمین منتقل خواهد شد و این می‌تواند باعث موفقیت این تیم شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قرار است هواداران به ورزشگاه بیایند. خوشحالم که می شنوم بانوان هم به استادیوم خواهند آمد. بنابراین آقایان باید مراعات کنند و همه چه خانم‌ها و چه آقایان باید یکدل و یکصدا تیم محبوبشان را تشویق کنند تا استقلال بتواند در دیدار برابر مس به سه امتیاز دست پیدا کرده تا موقعیتش را در جدول بهبود ببخشد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.