×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
سنتکام مدعی شد:حمله به نیرو‌های وابسته به ایران در سوریه!

در پی ادعای نیرو‌های تروریستی سنتکام مبنی بر انجام حملاتی هوایی علیه “تاسیسات متعلق به نیرو‌های تحت حمایت ایران در سوریه” مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در مذاکرات وین به این ادعا واکنش نشان داد.

سنتکام مدعی شد:حمله به نیرو‌های وابسته به ایران در سوریه!
رویداد۲۴ارتش آمریکا با صدور بیانیه‌ای از یک حمله هوایی به استان دیرالزور در سوریه خبر داد و مدعی شد که اهدافی را مورد حمله قرار داده که نیرو‌های وابسته به ایران از آن‌ها استفاده می‌کنند.

به گزارش مهر؛ بر اساس ادعای ارتش آمریکا در این بیانیه، حمله به اهدافی در دیرالزور و با هدف حمایت از نیرو‌های ارتش آمریکا صورت گرفته است.

سرهنگ جو بوچینو، مدیر ارتباطات نیرو‌های تروریستی سنتکام (ستاد فرماندهی مرکزی نیرو‌های آمریکا) نیز مدعی شده که ارتش این کشور به دستور جو بایدن، رییس جمهور آمریکا حملاتی علیه تاسیسات “شبه نظامیان مورد حمایت ایران” در دیرالزور واقع در شرق سوریه انجام داده است.

به گزارش ایسنا؛ در همین رابطه محمد مرندی، مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در واکنش به ادعای ارتش آمریکا مبنی بر حمله‌ای به تاسیسات نظامی متعلق به آن چه که «نیرو‌های وابسته به ایران» خوانده شده در صفحه توییترش نوشت: آمریکا مخرب‌ترین رژیم جهان است. به طور غیرقانونی سوریه را اشغال کرده و منابع آن را به تاراج می‌برد. از بازماندگان تروریست‌های داعش برای کشتن سوری‌ها و جلوگیری از بازگشت به وضعیت عادی حمایت می‌کند.

مرندی در ادامه نوشت: این حمله تروریستی به خصوص آمریکا، صرفا برای کمک به ایجاد مقبولیت برای توافق هسته‌ای انجام شده است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.