×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
ادعای رسانه یونانی درباره انصاریفرد: تا پول نگیرد از آاک نمی‌رود!

به گزارش خبرنگار مهر، کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی تیم آاک باوجود اینکه تا پایان فصل با این باشگاه قرارداد دارد، اما در لیست مازاد این باشگاه بوده و این فصل نمی‌تواند برای آاک بازی کند.

این موضوع باتوجه به برنامه باشگاه یونانی برای خرید یک مهاجم جدید قطعی به نظر می‌رسد و کریم راهی جز خروج از تیم آاک ندارد. این در حالی است که مبلغ قرارداد او تا پایان فصل ۵۰۰ هزار یورو است؛ مبلغی که نه انصاریفرد قصد دارد قید آن را بزند و نه آاک حاضر به پرداخت آن است.

سایت sportdog یونان آخرین وضعیت انصاریفرد و باشگاه آاک را تشریح کرد و مدعی شد این باشگاه به دنبال جذب یک مهاجم جدید است «در حالی که در عین حال به دنبال یافتن راه حلی با مهاجم ایرانی هستند که تا مبلغ قابل توجهی دریافت نکند، نمی‌رود.»

به نوشته این رسانه، مهاجم مدنظر آاک «سوری کابا» است که می‌تواند قدرت خط حمله تیم را بیشتر کند. sportdog نوشت: «همه چیز نشان می‌دهد که ماتیاس آلمیدا (سرمربی آاک) دیگر کریم انصاری فرد را حتی گزینه سوم تیمش برای سوپرلیگ و جام حذفی هم نمی‌داند. این بدان معناست که او باید بلافاصله باشگاه را ترک کند، زیرا قراردادش قابل چشم پوشی نیست.»

همچنین دو باشگاه OFI و آترومیتوس کریم انصاریفرد را زیر نظر دارند تا به محض آزاد شدن، او را جذب کنند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.