×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
اتفاقی مثبت برای استان با حضور پررنگ نشان زاده در پتروشیمی گچساران

در سال ۱۳۸۵ که کلنگ پتروشیمی گچساران به زمین خورد و وعده هزار روزه برای افتتاح آن داده شد حتی بدبین ترین شخص هم فکرش را نمی کرد که این کلنگ بعد از سپری شدن ۱۸ سال همچنان در گل بماند.

بدون شک یکی از عمده ترین دلایل عدم پیشرفت یا  تاخیر در به انجام رساندن چنین پروژه هایی کم توجهی یا بی توجهی مدیران بالادست می باشد.

با روی کار آمدن تیم جدید مدیریتی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به رهبری دکتر علی عسکری و چیدمان مدیران متخصص و متعهد و باورمند به توان داخل و تزریق روحیه جهادی و انقلابی ، روح تازه ای در کالبد این بخش عظیم صنعت پتروشیمی دمیده شد.

گواه این سخن مرتفع سازی مشکلات و موانع پالایشگاه یادآوران و پتروشیمی های گچساران، دهدشت، آپادانا و هنگام و… در چند ماه اخیر می باشد.

لازم به ذکر است که با روی کار آمدن تیم جدید گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در طی شش ماه اخیر معاونت محترم برنامه ریزی و توسعه کسب و کار مهندس نشان زاده مقدم چهار بازدید میدانی و گره گشا از پروژه پتروشیمی گچساران داشته اند.

در سفر اخیر مهندس نشان زاده مقدم به پروژه پتروشیمی گچساران که سه روز به طول انجامید، با رصد میدانی از تمامی واحدهای پروژه و دیدار با پرسنل شاغل در این واحد ها و شناسایی موانع و مشکلات از نزدیک و  فراخواندن مدیران مربوطه به سایت پتروشیمی گچساران تصمیمات کلیدی و حیاتی جهت مانع زدایی و رفع مشکلات و روی ریل قرار گرفتن پروژه جهت تکمیل احجام باقی مانده و رسیدن به مرحله راه اندازی اتخاذ گردید.

همچنین در این سفر مهندس مهدی سیفی از مدیران جوان، کارآمد و انقلابی بعنوان نماینده ویژه معاون برنامه ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در شرکت پتروشیمی گچساران معرفی شد که نوید بخش آینده ای روشن تر برای این پروژه عظیم ملی می باشد.

   

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.