×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
تیم ملی فوتسال ایران در برزخ/ رجیستر شمسایی برای جام ملت‌های آسیا

خبرگزاری مهر – گروه ورزش: شاید بعد از معرفی مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال، استعفای وحید شمسایی از هدایت تیم ملی فوتسال بزرگترین خروجی انتخابات ریاست این فدراسیون بود. دقایقی بعد از پایان رای گیری و انتخابات، شمسایی در جمع خبرنگاران حاضر شد و خبر کناره گیری اش از هدایت تیم ملی را رسانه‌ای کرد تا شوک بزرگی به فوتسال و مدیران جدید فدراسیون بدهد.

شمسایی به صراحت و صادقانه اعلام کرد که رای او در انتخابات، میرشاد ماجدی رقیب مهدی تاج بوده است اما این را هم گفت که مشکلی با تاج، نبی و قنبرزاده ندارد و برای آنها احترام زیادی قائل است.

شمسایی در بخشی از توضیحاتش برای استعفا از تیم ملی، گفت: «چون اتفاقات گذشته فوتسال را با چشم دیدم و دوست دارم آن عزت حفظ شود، می‌روم. من آدمی نیستم که به رشته‌ام که سوم دنیا بوده و یک نسل را تغییر داده است، بی‌اعتمادی شود. ان‌شاءالله یک نفر دیگر بیاید قوی‌تر کار را انجام دهد.»

تیم ملی فوتسال ایران در برزخ/ رجیستر شمسایی برای جام ملت‌های آسیا
شمسایی در انتخابات فدراسیون فوتبال

هرچند شمسایی به صراحت دلیل کناره گیری اش از تیم ملی را اعلام نکرد اما به نظر می‌رسد نگرانی او عمدتاً بابت نبود نگاه مثبت از سوی تیم جدید مدیریت فدراسیون روی حضورش در تیم ملی فوتسال بوده است. این استعفای زودهنگام می‌تواند معنای دیگری هم داشته باشد و آن این است که شمسایی برای کار در تیم ملی، نیاز به حمایت کامل و صد درصدی دارد و با این اقدام خود، قصد دارد این حمایت را از سوی مهدی تاج در همان روز ابتدایی انتخابش جلب کند.

این در حالی است که تیم ملی فوتسال ایران از روز ششم مهرماه کارش را در مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا شروع می‌کند. ایران به خودی خود و با توجه به دعوت از بازیکنان جوان و جدید، کار سختی در آسیا خواهد داشت. اگر استعفای شمسایی را هم به این چالش بزرگ اضافه کنیم، بدون شک وضعیت برای تیم ایران دشوارتر هم خواهد شد.

از سوی دیگر قرار است تیم ملی ۱۷ شهریور ماه (هفته آینده) برای انجام چند بازی تدارکاتی راهی تایلند شوند و تورنمنتی را در این کشور پشت سر بگذارد. بلاتکلیفی کادر فنی تیم ملی و بحث سرمربیگری در این فاصله اندک، می‌تواند تاثیر منفی زیادی هم در آماده سازی بازیکنان داشته باشد.

پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان می‌دهد نام شمسایی و دستیارانش در کنفدراسیون فوتبال آسیا رجیستر شده و مدارک کادر فنی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ارسال شده است. به این ترتیب، شاید شمسایی باوجود استعفا از تیم ملی، بار دیگر به کار خود بازگردد و تمرینات تیمش را از سر بگیرد؛ هرچند که او در مصاحبه‌هایش سفت و سخت تاکید کرد که حتی باوجود اصرار تاج، میلی به بازگشت ندارد. در این صورت باید دید در نهایت تصمیم فدراسیون فوتبال چه خواهد بود. 

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.