×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
من و گل‌محمدی هدف مشترک داریم/ پرسپولیس عیار تیمم را مشخص می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، ساکت الهامی در نشست خبری قبل از دیدار هوادار تهران و پرسپولیس گفت: فردا قطعاً پرسپولیس به عنوان یکی از شناخته ترین تیم‌ها که جایگاهش هم در جدول مشخص است بازی سختی را برای ما رقم خواهد زد. این تیم در چهار بازی اول با دروازه بانی علیرضا بیرانوند و ساختار دفاعی گل نخورده است.

سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران افزود: خیلی خوشحالم که با یکی از بهترین پرسپولیس‌های چند فصل اخیر بازی می‌کنیم، آنها در بهترین فرم خود هستند، آنها بهانه‌ای ندارند و من هم دوست ندارم تیمی با مشکلات و داشتن بهانه حریفان مان باشد.

وی درباره شرایط هوادار تهران تصریح کرد: از تیمم کاملاً راضی هستم، بازیکنان به جز دیدار با صنعت نفت آبادان بهتر از حد انتظارم ظاهر شدند و دوست دارم آنها فردا به این باور برسند که می‌توانند کارهای قابل تصور مقابل پرسپولیس انجام دهند.

الهامی با توصیف «شمشیر دو لبه» بودن نتیجه بازی فردا ادامه داد: با کسب نتیجه می‌توانیم گام‌های خوبی در ادامه راه برداریم و معتقدم بازی با پرسپولیس، استقلال، فولاد، تراکتور و سپاهان می‌تواند دستاوردهای خوبی به همراه داشته باشد. امیدوارم تیمی که لایق است فردا پیروز شود.

او درباره انتقادات یحیی گل محمدی از شرایط زمین مسابقه گفت: من هفته گذشته چمن مسابقه را دیدم که بد نبود اما از وضعیت فعلی اش خبر ندارم. به هر حال ما از لحاظ ساختاری مشکل داریم، من هم می‌توانم بگویم استادیوم آزادی هم کیفیت خوبی ندارد. پرسپولیس هم آنجا اجاره نشین است. همانطور که آقای گل محمدی گفت من هم موافقم باید زمین‌های مناسب داشته باشیم تا فوتبال مان رشد کند.

سرمربی تیم فوتبال هوادار درباره استراتژی این تیم در تقابل با پرسپولیس تاکید کرد: تا الان فوتبال خیلی خوبی را بازی کردیم و دوست ندارم این شخصیت را از دست بدهم، همچنین با سبک بازی ام هم نمی‌خواهم شخصیت فنی تیم حریف را تحت تأثیر قرار دهم. تیمی که در آن جایگاه است لیاقتش را دارد و امیدوارم فردا فوتبال قابل احترام و با نشاطی را بازی کنیم. فلسفه من روز به روز بهتر شدن است، پرسپولیس هم بهترین تیمی است که می‌تواند عیار ما را مشخص کند.

او درباره تأثیر حضور دو مربی فصل گذشته پرسپولیس در کادر فنی امسال هوادار گفت: جا دارد از عوامل باشگاه تشکر کنم. از اینکه داوود فنایی به عنوان مربی دروازه بان و مظاهر رحیم پور به عنوان مربی بدنساز کنارم هستند مایه افتخارم است. به نظرم فنایی با اختلاف بهترین مربی دروازه بان هاست و رحیم پور هم با دوره‌های داخلی و خارجی که دیده است جزو بهترین بدنسازان فوتبال ایران است.

ساکت الهامی در پایان درباره کم گل بودن بازی‌های لیگ برتر فصل جاری خاطرنشان کرد: همیشه بازی ما و پرسپولیس و تیم‌هایی که من و یحیی گل محمدی داشتیم جذاب بوده است. فکر می‌کنم آقا یحیی هم به فلسفه قبلی خودش که فوتبال روی زمین است برگشته و فردا بازی جذابی را خواهیم دید.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.