×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
نبی: تصمیم درباره دراگان اسکوچیچ جمعی است نه فردی

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدنبی پس از پایان جلسه امروز با مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری در جمع خبرنگاران گفت: جلسه امروز مشورتی بود. بخشی از باشگاه‌ها به سمت خصوصی شدن پیش می‌روند و برخی از آنها خصوصی هستند و اساساً سرمایه‌گذار به نرخ بازگشت سرمایه توجه می‌کنند. باید بستری فراهم شود که جدای از بحث بقا، بحث توسعه فوتبال در استان‌ها پیشرفت کند.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره رسیدگی به حق تبلیغات محیطی باشگاه‌ها در این نشست تاکید کرد: در جلسات بعدی شاید تصمیم بگیریم. بحث حق پخش در چارچوب لوایحی است که در مجلس مصوب شده است. قاعدتاً در آن مسیر باید حرکت شود که مکانیزم خودش را طی کند.

او درباره تعیین تکلیف آینده سرمربی تیم ملی ایران ادامه داد: هر روز این سوال را جواب می‌دهم. به صورت انفرادی تصمیم نمی‌گیریم و اساساً هر گونه تصمیمی در فدراسیون فوتبال و هیأت رئیسه باید مطرح شود. اصلاً در دستور جلسه نبود و در این خصوص صحبتی نشد. نظر خودمان را هم در این باره اعلام خواهیم کرد.

نبی درباره شایعاتی که در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال صورت گرفته است، گفت: اعضای مجمع ما ۸۶ نفر هستند. آنها مستقل هستند و می‌توانند رأی خود را بدهند. همه در مجمع حضور داشتند که شما هم بودید و دیدید. لذا مجمع تصمیم گیری کرده و امیدوارم این شبهات برطرف شود. ما الان نیاز به تعامل و وفاق در فدراسیون و مجموعه‌های مختلفی که با ورزش در ارتباط هستند، برقرار شود. جام جهانی نزدیک است و ما بایستی به این سمت حرکت کنیم.

نبی درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال امید و اینکه قرارداد مهدی مهدوی‌کیا هنوز تمدید نشده است، توضیح داد: امروز این موضوع را بررسی کرده و قرارداد مهدوی‌کیا تمام شده است. پیگیر هستیم با کادر قبلی یا کادر جدید به جمع بندی برسیم. تمام تلاشمان این است موضوع تا دو هفته آینده جمع بشود.

او در خصوص تعیین اسپانسر برای تیم ملی فوتبال در آستانه برگزاری رقابت‌های جام جهانی قطر گفت: در روزهای اخیر درخواست‌هایی به فدراسیون واصل شده است. البته منظور من از روزهای اخیر قبل از انتخابات است که مدارک را دیده‌ایم. به عنوان کارگزار پیشنهاداتی داده‌اند که باید به کمیسیون معاملات فدراسیون فوتبال برود. اعضای کمیسیون هم باید نظر بدهند و پس از این اقدام، نظر آنها به هیأت رئیسه می‌رود.

نبی ضمن اعلام پیشنهاد بالای ۲۰۰ میلیارد تومانی برای کمک به فدراسیون و تیم ملی فوتبال در راستای همکاری اقتصادی گفت: خوشبختانه بخشی از موجودی که ما در فدراسیون گرفته‌ایم، به حساب خزانه بازمی‌گشت که از محل کمک‌هایی بود که وزارت ورزش کمک کرده است. بخشی هم درآمدهایی هست که در این چند وقت حاصل شده. فکر می‌کنم حدود ۶۰ میلیارد است.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.