×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
عبور تاج از اسکوچیچ و توافق با کی‌روش/ تنها مانع بازگشت کارلوس!

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج در مجمع انتخاباتی هشتم شهریور ۱۴۰۱ توانست بار دیگر نظر اعضا را برای حضور در پست ریاست جلب کند تا برای مدت دو سال و نیم امور مربوط به عالی‌ترین نهاد فوتبالی کشور را مدیریت کند.

انتخاب او به شایعه فسخ قرارداد دراگان اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی ایران بار دیگر دامن زد تا مرد کروات در آستانه اردوی تیم ملی ایران در اتریش برای بازی با اروگوئه و سنگال دوباره استرس بگیرد.

اسکوچیچ که به هر دری برای ادامه حضور روی نیمکت بهترین تیم قاره آسیا در جام جهانی ۲۰۲۲ چنگ می‌زند هر درخواستی از سوی مسئولان فدراسیون را می‌پذیرد تا شاید جلسه با صنف برج سازها با درخواست حمید استیلی بتواند او را به این هدف شخصی نزدیک و نزدیک تر کند.

از سوی دیگر مخالفت بازیکنان قدیمی تیم ملی ایران همچون احسان حاج صفی، علیرضا جهانبخش، کریم انصاریفرد، مهدی طارمی و … با ادامه حضور پیرمرد کروات باعث شد حاج صفی در سفری چند ساعته به تهران در انتخابات شرکت کرده و با دادن رأی احتمالی به مهدی تاج نشان دهد هیچ علاقه‌ای به ماندن اسکوچیچ ندارد.

عبور تاج از اسکوچیچ و توافق با کی‌روش/ تنها مانع بازگشت کارلوس!

رئیس برگشته به فدراسیون فوتبال نیز پس از روی کار آمدن، پروژه بازگشت کارلوس کی روش به فوتبال باشگاهی ایران را کلید زد تا توافق مالی کامل و قطعی با او به طور شفاهی پیدا کند.

کی روش در تماس‌های صوتی و تصویری با مهدی تاج شروط خود را برای حضور دوباره در رختکن تیم ملی ایران اعلام کرده است اما تاج برای بازگرداندن او نه تنها مجوز هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال را نیاز دارد بلکه باید رضایت مخالفان جدی بازگشت کی روش در راهروهای وزارت ورزش، مجلس شورای اسلامی و… را نیز جلب کند.

تاج طی یک هفته گذشته هیچ جلسه‌ای را با دراگان اسکوچیچ تشکیل نداده است تا نشان دهد همچنان نسبت به ادامه فعالیت او دلسرد است و تمایلی به ادامه فعالیتش ندارد.

تیم مدیریتی جدید فدراسیون فوتبال در حالی برکناری اسکوچیچ را دنبال می‌کنند که مخالفانی همچون میرشاد ماجدی در هیأت رئیسه دارند اما تعداد موافقان برکناری این سرمربی بیشتر است. رئیس فدراسیون برای رسمی کردن قرارداد با کی روش نیاز به امضای پنج نفر دیگر از اعضای هیأت رئیسه دارد. خبرنگار مهر کسب اطلاع کرده است هفت نفر از آنها کاملاً موافق بازگشت کی روش هستند تا هیچ مشکلی در این زمینه پیش روی تاج نباشد.

کشمکش برای تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی ایران در حالی ادامه دارد که نزدیک به ۷۵ روز دیگر رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ آغاز می‌شود. برنامه بازی‌های فیفادی نیز نشان می‌دهد تنها ۱۷ روز برای برگزاری اردوهای تیم‌های ملی در شهریور و آبان ماه فرصت وجود دارد.

اردوی تیم ملی ایران در حالی از بیستم شهریورماه با حضور بازیکنان داخلی آغاز می‌شود که این تیم قرار است ۲۷ شهریورماه راهی کشور اتریش شده تا اول و پنجم مهرماه به ترتیب مقابل اروگوئه و سنگال دیدارهای تدارکاتی اش را برگزار کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.