×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
موقعیت‌های پیکان از استقلال بیشتر بود/ نقاط قوت حریف را بستیم

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته پنجم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز سه شنبه بین تیم های استقلال و پیکان در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا آبی پوشان فرصت ۱۰ امتیازی شدن و رسیدن به یک قدمی سرخپوشان را از دست بدهند.

مجتبی حسینی در مورد این دیدار گفت: بازی خیلی خوبی بود. با دو استراتژی بازی را شروع کردیم. در نیمه اول از بالاتر پرس کردیم. بهترین موقعیت بازی نصیب ما شد و حریف هم روی یک اتفاق صاحب یک موقعیت شد. می دانستیم استقلال تمام توانش را می گذارد که این بازی را ببرد اما بازیکنان ما توانستند حریف را خوب کنترل کنند. هیچ موقعیتی به استقلال ندادیم و در نیمه دوم هم ما موقعیت گل داشتیم اما سیدحسین حسینی مهار کرد. از همه بازیکنانم تشکر می کنم.

حسینی در مورد قضاوت داور این دیدار گفت: همیشه حق را به داوران می دهم. چه به ضرر ما سوت زده شود و چه به سود ما. به همه داوران خسته نباشید می گویم. داوران ما شریف و پاک هستند و اگر سیستم ویدئویی بیاید خیلی به آنها کمک خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال پیکمان ادامه داد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. سعی می کنیم براساس شناختی که از تیم داریم برنامه ریزی کنیم. فوتبال بازی هیجان انگیزی است که شور و نشاط را به مردم هدیه می کند. از تماشاگران تشکر می کنم که به ورزشگاه می آیند و فضای فوتبال را گرم می کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: می دانستیم از کجا می شود به استقلال ضربه زد. موقعیت هم نصیب ما شد اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. البته در این فضا و مقابل تماشاگران استقلال پرمهره خیلی سخت است به پیروزی رسیدن. با این حال ما عملکرد خوبی داشتیم.

وی در مورد بازی دادن به تمیروف گفت: او بازیکن تیم ملی ازبکستان است و قطعا می تواند خیلی به ما کمک کند. در ادامه به ما کمک می کند. تمیروف از تیمی آمده است که رویش فشار بوده و من نباید از اول او را به میدان می فرستادم تا فشار بیشتری را تحمل کند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.