×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
حریف با ۹ بازیکن دفاع کرد/ حسینی در مورد کدام بازی صحبت کرده است؟

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته پنجم بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز سه شنبه بین تیم های استقلال و پیکان در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا آبی پوشان فرصت ۱۰ امتیازی شدن و رسیدن به یک قدمی سرخپوشان را از دست بدهند.

ریکاردو ساپینتو پس از این بازی در نشست خبری گفت: نیمه اول خیلی قوی ظاهر شدیم و پرس انجام دادیم و نگذاشتیم تیم حریف بازی کند. در کل نیمه اول این تیم را مهار کردیم. فرصت ها و موقعیت های زیادی را خلق کردیم.

وی ادامه داد: ما در این دیدار موقعیت های زیادی داشتیم اما برای زدن گل باید خودمان را تقویت کنیم. تیم حریف خیلی دفاعی بازی می کرد اما ما باید به گل می رسیدیم. آنها با ۹ بازیکن دفاع می کردند. پیکان بسیار خوب دفاع کرد ولی واقعیت این است که اگر در دقایق ابتدایی نتوانی گل بزنی به مشکل خواهی خورد. تنها کاری که نکردیم گل زدن بود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: همانطور که گفتم باید خودمان را تقویت کنیم تا بتوانیم در ضربات آخر خوب عمل کنیم. دو امتیاز را از دست دادیم. می توانستیم با پیروزی به صدر برسیم اما باید گل بزنیم. تا گل نزنیم نمی توانیم به پیروزی برسیم.

ساپینتو در مورد شعارهایی که هواداران در پایان این دیدار دادند و صبر کمی که برای پیروزی دارند گفت: هواداران دوست دارند ما ببریم. ما باید فوتبال مثبت بازی کنیم تا برنده باشیم. با همین هدف داریم کار می کنیم. اگر در نیمه اول دو سه گل می زدیم بازی متفاوتی می شد. منم مثل هواداران می خواهم که ببرم. ما به سعی و تلاشمان ادامه خواهیم داد و در ادامه هم خواهیم جنگید. ایمان داریم که قهرمان خواهیم شد.

وی در مورد داوری این دیدار و گلی که مردود اعلام شد گفت: اگر بازی را دوباره ببینید خطاهای کوچکی را می بینید که داور به اشتباه سوت می زد. زمانش رسیده که داوران کیفیت خود را بهبتر کنند. امتیازات را از ما می گیرند. امیدوارم در بازیهای بعدی خوب عمل کنند. در بازی قبلی هم این مسائل را گفتم.

ساپینتو در واکنش به از دست رفتن ۷ امتیاز از ۱۵ امتیاز ممکن گفت: بازیهای زیادی با همین شکل خواهیم داشت. ما مقابل تیم هایی که دفاعی بازی می کنند موقعیت داریم. در این بازی هم شانس های زیادی داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اظهارات مجتبی حسینی که گفته بود موقعیت های اصلی بازی برای پیکان بود گفت: به نظر ایشان احترام می گذارم اما شاید ایشان یکسری چیزها را فراموش کرده است. برود آمار را بررسی کند. نمی دانم کدام بازی را ایشان دیده است. آنها شایسته گرفتن یک امتیاز نبودند اما موفق به این کار شدند. وقتی شما بازی خانگی دارید و دوست دارید ببرید باید ریسک پذیر باشید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.