×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر
اختصاص ۸۶میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرنگار مهر، محمود کریمی بیرانوند شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران در یاسوج افزود: برای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی در استان مشکل منابع وجود ندارد.

وی با بیان اینکه تمامی متقاضیان در نوبت تسهیلات مشاغل خانگی، موفق به دریافت این تسهیلات خواهند شد، گفت: سامانه مشاغل خانگی برای ثبت نام مردم باز است اما دسترسی به این سامانه برای اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بنا به وجود برخی مشکلات فنی و ابراز انتقادات از سوی مردم برای مدت محدود مسدود شده است.

کریمی بیرانوند اظهار داشت: عملیات دسترسی جهت پرداخت تسهیلات در استان، پس از اجرای فرایندهای بازرسی و رفع ناهماهنگی‌های موجود از سوی دستگاه‌های اجرایی ذیربط، آغاز خواهد شد.

وی افزود: از جمله مشکلات ایجاد شده در سامانه، تناقضات آماری تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با بانک‌های عامل بوده و حضور مسئولان از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان، بررسی موارد حل مشکلات است و تا رسیدن به نتیجه مطلوب کار بازرسی و نظارت ادامه خواهد داشت.

کریمی بیرانوند تصریح کرد: همکاری بانک مرکزی با این وزارتخانه منجر به تخصیص اعتبار سه هزار میلیارد تومانی تسهیلات در شش ماهه نخست سال جاری برای متقاضیان مشاغل خانگی در کشور شده و این رقم تقریباً بیش از ۱۰۰ درصد کل تسهیلات سال پیش بوده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.