×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
سخنگوی ستاد امر به معروف: بیمه آمران به معروف و ناهیان از منکر پیگیری می‌شود

سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از پیگیری بیمه آمران به معروف و ناهیان از منکر خبر داد.

سخنگوی ستاد امر به معروف: بیمه آمران به معروف و ناهیان از منکر پیگیری می‌شود

رویداد۲۴ به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سیدعلی خان‌محمدی، سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با اعلام این خبر گفت: در نشست چندی قبل رئیس و مدیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر با وزیر امور اقتصاد و دارایی و مدیران صنعت بیمه کشور با پیشنهاد دکتر هاشمی گلپایگانی دبیر ستاد و موافقت دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی مقرر شد تا نحوه بیمه آمران به معروف و ناهیان از منکر کارشناسی و راهکار‌های اجرای آن توسط شرکت‌های بیمه بررسی شود.

وی با بیان اینکه امروز آمران به معروف و ناهیان از منکر در جمهوری اسلامی کم پناه هستند، تاکید کرد: حمایت از این افراد بسیار مهم است، چون حاکمیت باید پناهگاه آمر به معروف و ناهی از منکر باشد.

سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر از نگاه کلان و راهبردی وزارت امور اقتصاد و دارایی به حوزه امر به معروف و نهی از منکر استقبال کرد و گفت: با اعلام آمادگی وزیر امور اقتصاد و دارایی، بدنه کارشناسی و متخصصان حوزه اقتصادی وزارتخانه در مسائلی که ستاد امر به معروف تعیین می‌کند وارد عمل شده تا با فعال سازی ابزار‌های سیاستگذاری و حکمرانی مجموع خروجی نظام اقتصادی کشور به سمت و سوی اهداف مد نظر ستاد متمرکز شود.

حجت الاسلام خان‌محمدی همچنین با بیان اینکه برای جلب اعتماد مردم در امر به معروف باید از دولت شروع کنیم، افزود: سال‌های سال شعار دادیم، ولی وقتی به دستگاه‌های مختلف می‌رویم در بسیاری موارد کار مردم درست راه نمی‌افتد و بدحجابی نیز دیده می‌شود.

وی افزود: درست نیست ارباب رجوع این موارد را ببیند بعد مدیری در قبال برخورد‌های نامناسب و بدحجابی کارمندان بی تفاوت باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.