×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
برد استقلال با گل‌بخودی در وقتهای اضافه/ آبی‌ها در تعقیب پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین دیدار از هفته نهم لیگ برتر فوتبال امروز جمعه بین تیم‌های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شد که در پایان جدال دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال تمام شد.

در این مسابقه از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد، محمد قریشی (۱+۹۰ / ‏ گل به خودی) ‬ برای استقلال گلزنی کرد تا آبی‌ها به یک برد شیرین و دیر هنگام دست یابند.

با این برد، استقلال ۱۸ امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس، در رده دوم جدول قرار گرفت. همچنین ذوب آهن که تاکنون باختی در لیگ برتر نداشت، اولین شکست این فصل را تجربه کرد و ۱۰ امتیازی باقی ماند.

ترکیب استقلال و ذوب آهن؛ بازگشت غلامی و نیمکت نشینی قایدی

«ریکاردو ساپینتو» سرمربی استقلال که از بازی امروز محروم بود، تیمش را با ترکیب سید حسین حسینی، روزبه چشمی (۶۵- سجاد شهباززاده)، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، ابوالفضل جلالی (۴۶ – جعفر سلمانی)، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند (۷۹ – سعید مهری)، رضا میرزایی (۴۶- صالح حردانی)، پیمان بابایی (۴۶- مهدی قایدی) و محمد محبی روانه میدان کرد. بازگشت غلامی به ترکیب و نیمکت نشینی قایدی و شهباززاده از نکات قابل توجه ترکیب آبی‌ها بود.

همچنین مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن تیمش را با ترکیب حبیب فرعباسی، حامد نور محمدی، آرمان قاسمی، امیرحسین رنگرز جدی، سجاد جعفری (۷۲ – احسان پنجشنبه)، امیر حسین صدقی (۸۴ – نادر محمدی)، محمد سلطانی مهر (۸۴ – آرمان اکوان)، سجادآشوری (۶۲ – صادق صادقی)، محمدحسین اسلامی، محمدرضا سلیمانی (۷۲ – محمد امین درویشی) به مصاف استقلال فرستاد.

برد استقلال با گل‌بخودی در وقتهای اضافه/ آبی‌ها در تعقیب پرسپولیس

نیمه اول؛ دو شوت استقلال و دیگر هیچ

ذوب آهن که در ورزشگاه فولادشهر از استقلال پذیرایی می‌کرد، با شروع مسابقه برتری نسبی به حریف خود داشت. ذوبی ها در دقیقه ۱۰ صاحب یک ضربه کاشته شدند که سجاد جعفری این ضربه را از بالای دروازه استقلال به اوت زد.

خطرناک‌ترین موقعیت نیمه نخست در دقیقه ۳۶ رقم خورد؛ جایی که محمد محبی با نفوذ از سمت چپ دفاع ذوبی ها خود را تا محوطه جریمه این تیم رساند اما شوت داخل چارچوب مهاجم آبی‌ها توسط حبیب فر عباسی دروازه بان ذوب آهن به کرنر هدایت شد. همچنین مهدی مهدی پور هافبک استقلال در دقیقه ۴۴ شوت سنگینی را به سمت دروازه حریف زد که فرعباسی آن را به کرنر هدایت کرد. دو تیم در مجموع بازی سرد و کسل کننده‌ای را به نمایش گذاشتند و با نتیجه تساوی راهی رختکن شدند.

برد استقلال با گل‌بخودی در وقتهای اضافه/ آبی‌ها در تعقیب پرسپولیس

نیمه دوم؛ فشار استقلال با تمام عناصر هجومی

ساپینتو با آغاز نیمه دوم جعفر سلمانی، مهدی قایدی و صالح حردانی به جای ابوالفضل جلالی، رضا میرزایی و پیمان بابایی را به زمین فرستاد. تلاش استقلال برای افزایش قدرت هجومی تیم در دقیقه ۶۵ و با ورود سجاد شهباززاده به جای روزبه چشمی به اوج رسید تا آبی‌ها با تمام داشته‌های خط حمله توپ را از خط دروازه ذوب آهن عبور بدهند.

بازی بسته و منسجم ذوب آهن در خط دفاع، کار را برای استقلال سخت کرده بود. شاید بهترین موقعیت استقلال در این نیمه شوت محمد محبی در دقیقه ۵۱ بود که از کنار دروازه ذوب آهن به اوت رفت. البته ذوبی ها هم صاحب یکی دو موقعیت خوب گلزنی شدند که این فرصت‌ها از دست رفت.

در حالی که بازی با نتیجه تساوی بدون گل در حال اتمام بود، محمد قریشی در دقیقه ۱+۹۰ با یک ضربه سر و گل به خودی استقلال را پیش انداخت تا آبی‌ها با همین یک گل برنده بازی بشوند.

برد استقلال با گل‌بخودی در وقتهای اضافه/ آبی‌ها در تعقیب پرسپولیس

نتایج سایر مسابقات هفته نهم لیگ برتر

در این هفته از مسابقات لیگ برتر، تیم‌های سپاهان و پرسپولیس برابر حریفان خود پیروز شدند و گل گهر مقابل نساجی تن به شکست داد. همچنین تراکتور امروز در یک بازی دراماتیک نفت مسجد سلیمان را شکست داد و آلومینیوم اراک هم از سد مس کرمان گذاشت.

* گل گهر صفر – نساجی ۱
* پرسپولیس ۱ – مس رفسنجان صفر
* صنعت نفت صفر – سپاهان ۲
* فولاد ۱ – پیکان ۱
* هوادار ۱ – ملوان صفر
* تراکتور ۳ – نفت مسجدسلیمان ۲
* آلومینیوم ۲ – مس کرمان صفر
* استقلال ۱ – ذوب آهن صفر

جدول رده بندی لیگ برتر در پایان هفته نهم

برد استقلال با گل‌بخودی در وقتهای اضافه/ آبی‌ها در تعقیب پرسپولیس

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.