×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
وصله اختلاس به آجورلو نمی‌چسبد/ از ۹۵ درصد تیم‌ها پیشنهاد داشتم!

به گزارش خبرنگار مهر، علی فتح الله زاده که امروز یکشنبه ۲۴ مهرماه به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال انتخاب شد در اولین اظهار نظرش گفت: خودم هم خیلی سریع در جریان این جابجایی قرار گرفتم. خودم هم نمی دانم چه اتفاقی افتاده است. اجازه بدهید چند روزی کار را پیگیری کنم و بعدا گزارشی ارائه خواهیم کرد. 

وی در مورد مسائلی که در مورد دلیل کنار گذاشتن مصطفی آجورلو مطرح شده است گفت: از ایشان تشکر می کنم. این که در برخی رسانه ها عنوان شده ایشان اختلاف ۶۰ میلیارد تومانی داشته درست نیست، گناه است، باید توبه کنند. آقای آجورلو برای این باشگاه زحمت کشیده است. ایشان شرافتمند و دست پاک است. احتمالا از نظر مدیریتی نتوانستند با هم کار کنند از هم جدا شدند. 

فتح الله زاده در مورد این که چقدر در باشگاه می ماند گفت: در کار دولتی نمی شود گفت چقدر هستی و چقدر نیستی. هر وقت به من گفته اند آمده ام و هر وقت گفته اند رفته ام. 

وی در مورد بدهی های میلیاردی باشگاه استقلال ادامه داد: هنوز از راه نرسیده ایم همین امروز اعلام کرده اند که حدود ۲۰۰ میلیارد تومان بدهی داریم. با این حال تلاش می کنیم و کار خواهیم کرد. 

فتح الله زاده در مورد تغییرات در باشگاه گفت: به هر حال کسانی که استعفا داده اند باید جایگزین شوند. در هیات مدیره هم این اتفاق رخ خواهد داد. یکسری از دوستانی که قبل بوده اند با ما همکاری خواهند کرد. افراد جدیدی هم اضافه خواهند شد.

وی در مورد این که گفته اند شب گذشته برخی افراد بیایند قرارداد ببندند گفت: این موضوع را بررسی می کنیم من هم شنیده ام. 

وی در مورد بازنشستگی اش گفت: من بیمه پرداخت می کنم و بازنشسته نیستم. بنده سه طور می توانم کار کنم. هم بیمه پرداخت می کنم و هم ایثاگری دارم و هم جانباز هستم.

علی فتح الله زاده در مورد حضور در استقلال نیز گفت: من سرباز استقلال هستم. ۹۵ درصد تیم های لیگ ایران به من پیشنهاد مدیریت داده اند. من فرزند استقلال هستم. من هر چه دارم از استقلال است و تار و پود من از استقلال است. مگر این که روزی فوتبال خصوصی شود و من باشگاهی برای خودم داشته باشم. 

مدیرعامل جدید استقلال در مورد این که با این تیم قهرمانی به دست خواهد آورد یا خیر گفت: من ادمی هستم که نمی توانم دو سال بدون جام باشم. حتما جام خواهیم آورد.

وی در مورد این که بازهم بمب منفجر خواهد کرد نیز با شوخی گفت: من یک چاشنی دارم که تا کبریت بکشم منفجر می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.