×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
احتمال ارجاع پرونده استقلال و پرسپولیس به کمیته انضباطی AFC

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال امروز سه شنبه در کوالالامپور با «ماهاجان» رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا دیدار و درباره مباحث مرتبط با کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های ایرانی گفتگو کرد.

محور این گفتگو درباره صدور مجوز حرفه ای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بود؛ موضوعی که باعث شد این دو باشگاه سال گذشته به خاطر مشکلات متعدد از لیگ قهرمانان آسیا حذف بشوند. 

در این نشست رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای آسیا عنوان کرد: تلاش فدراسیون فوتبال ایران می‌بایست بر این منوال باشد که ریسک مجوز حرفه ای در آن به حداقل برسد. موضوع تشکیلات اداری در اینباره از اهمیت فراوانی برخوردار بوده، به شکلی که در گذشته برخی پاسخ‌های مدنظر کنفدراسیون دریافت نمی شد.

احتمال ارجاع پرونده استقلال و پرسپولیس به کمیته انضباطی AFC
نشست مهدی تاج با ماهاجان

رئیس فدراسیون فوتبال ایران ضمن تاکید بر رفع نقایص مورد نظر AFC اعلام کرد که از سه شنبه هفته آینده فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه های کشورمان آماده حسابرسی از سوی کنفدراسیون و رکن صدور مجوز حرفه ای بوده و این ارتباط به صورت تنگاتنگ و برخط در تمامی روزهای هفته به انجام خواهد رسید.

در این نشست تاج همچنین گزارشی درباره روند تسویه‌های مالی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مطرح کرده و از گام‌های مثبت این دو باشگاه در جهت حل این مشکل خبر داد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، ماهاجان هم گفت: در صورت عدم رفع مشکل دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در سال جاری، موضوع از حیطه رکن صدور مجوز حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا خارج شده و در اختیار کمیته‌های انضباطی و اخلاق AFC قرار می‌گیرد.

وی علاوه بر این درباره مبحث مالکیت دو باشگاه و مباحث مرتبط با آن پرسش‌هایی را مطرح کرد که مقرر گردید در زمان مربوطه پاسخ لازم داده شود.

روز گذشته با اعتراض فدراسیون فوتبال ایران به مصوبه کمیته صدور مجوز حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا، مدت تعلیق یکساله آینده کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال ایران به دو ماه کاهش یافته بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.