×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
اجرای ۸۴ برنامه در کهگیلویه/ همایش «نمایش اقتدار»  برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی اصغر پور بهشت ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: ۸۴ عنوان برنامه در هفته بسیج هدفگذاری شده که دیدار با خانواده‌های شهدا و تکریم، برگزاری عطرافشانی گلزار شهدا در کنار برگزاری اردوهای جهادی عمرانی، پزشکی، برگزاری ۳۰ یادواره شهدا و همایش «نمایش اقتدار» در ۵ آذرماه برگزار از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی با اشاره به فعالیت‌های بسیج، ابراز داشت: بسیج در همه حوزه‌ها از جمله علمی، فرهنگ، سیاست، دیپلماسی، امنیت و غیره نقش آفرین بوده و بسیج را با تفکر بسیجی که برگرفته از اندیشه‌های انقلاب اسلامی است، می‌شناسیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند گفت: رسالت مهم آنان اطلاع رسانی است و جمهوری اسلامی به عنوان مردمی‌ترین نظام جهان نیازمند روایت درست خبرنگاران از واقعیت میدانی برای مردم است.

پور بهشت با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، بیان داشت: اصل بیانیه گام دوم انقلاب تبیین درست شرایط کشور بوده و آن یکی از وظایف مهم خبرنگاران است.

وی بسیج را از برکات نظام جمهوری اسلامی خواند و تصریح کرد: راهبرد نظام این است که امنیت در دست مردم باشد.

پور بهشت با اشاره به اقدامات بسیج در حوزه آبرسانی در مناطق محروم گفت: ۴۳ مورد پروژه آبرسانی در شهرستان برنامه ریزی شده که ۱۹ مورد به بهره‌برداری رسیده و ۲۴ مورد در دست اقدام است.

وی افزود: این پروژه‌ها اعتباری ۸۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی دارد.

پور بهشت بیان داشت: سپاه ناحیه کهگیلویه برای تجهیز آزمایشگاه‌ها و کمک به پژوهش سراهای دانش آموزی ۲۴۰ میلیون تومان، کمک به ساخت ۲۰۰ مورد سرویس بهداشتی ۴۰۰ میلیون تومان، قریب به ۳۰۰ مورد گازکشی برای مسکن محرومین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون و اهدای ۱۳۵۰ بسته نوشته افزاری برای دانش آموزان کم بضاعت هزینه کرده که این خدمات توسط ۲۱۷ گروه جهادی انجام شد.

وی همچنین از پرداخت ۶۷ وام اشتغال زایی به مبلغ ۳ میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان توسط ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه خبر داد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.