×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
استاندار خوزستان: ۱۱ نفر در حوادث ایذه دستگیر شدند

استاندار خوزستان ادامه داد: متأسفانه در حادثه ایذه تعدادی از هموطنان به شهادت رسیدند که بلافاصله بعد از این حادثه، بررسی آن در دستور کار مقامات انتظامی و امنیتی قرار گرفت و در حال حاضر ۱۱ نفر از افرادی که در این قضایا دست داشتند، دستگیر شدند.

استاندار خوزستان: ۱۱ نفر در حوادث ایذه دستگیر شدند
رویداد۲۴ به گزارش ایسنا؛ صادق خلیلیان در یک گفت وگوی تلویزیونی امروز ۲۷ آبان ماه اظهارکرد: ۲۵ آبان ماه یک واقعه تلخ به وقوع پیوست و عده‌ای با سواستفاده از هیجانات برخی از جوانان و مطالباتی که داشتند در میان آن‌ها شروع به تیراندازی کردند.

وی ادامه داد: متأسفانه در این حادثه تعدادی از هموطنان به شهادت رسیدند که بلافاصله بعد از این حادثه، بررسی آن در دستور کار مقامات انتظامی و امنیتی قرار گرفت و در حال حاضر ۱۱ نفر از افرادی که در این قضایا دست داشتند، دستگیر شدند.


بیشتر بخوانید: معاون استاندار خوزستان: نیرو‌های نظامی در حادثه ایذه نقشی نداشتند/ اصلا از سلاح جنگی استفاده نمی‌شود!


خلیلیان گفت: یکی از آن‌ها قصد داشت از طریق مرکز یکی از استان‌های شمال غربی از کشور خارج شود و با رفتن به اروپا خود را در واقع به کشور‌های فرانسه یا آلمان برساند که دستگیر شد و ما خواسته ایم به استان ارجاع داده شود تا با همکاری همه افرادی که مسوول این کار هستند و افراد بازداشت شده پازل طراحی این جنایت در کشور که در واقع سردمداران آن‌ها خارج از کشور هستند به خوبی پیگیری و عوامل به مردم معرفی شده و زوایای مختلف آن روشن شود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.