×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
شاهد فقر گلزنی در لیگ بودیم/ استقلال می‌تواند روی یزدانی حساب کند

مرتضی یکه در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص پیروزی یک بر صفر استقلال برابر نفت آبادان گفت: آبی‌ها پس از تساوی که برابر پرسپولیس در هفته دوازدهم کسب کردند به دنبال این بودند تا بتوانند مقابل نفت آبادان به پیروزی دست پیدا کرده و موقعیتشان را در جدول بهبود ببخشند.

وی افزود: نسبت به دربی تغییرات زیادی در تیم استقلال صورت گرفت. سیاوش یزدانی که از ابتدای فصل حتی یک دقیقه هم بازی نکرده بود امروز به طور کامل مقابل حریف به میدان رفت و نمایش قابل قبولی هم از خود ارائه و نشان داد که در دیدارهای بعدی هم ساپینتو می‌تواند بر روی او حساب کند. تعویض‌هایی که مربی پرتغالی در نیمه دوم انجام داد منجر به گل استقلال در دقایق پایانی شد.

کارشناس فوتبال در خصوص دیگر نتایجی که در هفته سیزدهم به دست آمد و این هفته کمترین گل زده را در لیگ برتر ایران داشت گفت: احتیاطی که تیم‌ها در دستور کار قرار داده‌اند باعث فقر گلزنی در هفته سیزدهم شد. چند بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید و ما شاهد بازی‌های نه چندان جذاب بودیم. لذت فوتبال و جذابیت آن به گل‌های زده آن است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دو هفته تا پایان دور رفت لیگ باقی نمانده. تیم‌ها باید به دنبال جذب بازیکنانی باشند که بتوانند نقاط ضعف خود را برطرف کنند. فوتبال نیاز به حضور تماشاگران دارد و باید امید داشته باشیم تا شاید در هفته‌های آتی شاهد حضور هواداران در ورزشگاه‌ها باشیم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.