×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
توصیه به استقلال برای نیم فصل/ جذب دو بازیکن و انتقاد از«ساپینتو»

حسن روشن در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد از روش بازی استقلال در دیدار برابر مس رفسنجان گفت: آبی پوشان به هیچ عنون بازی خوبی را به نمایش نگذاشتند و اگر مهاجمان مس کمی با تجربه و هوشیار بودند به طور حتم استقلال صاحب آن یک امتیاز هم نمی‌شد و نمی‌توانست موقعیت خود را در جدول بهتر کند.

وی در مورد دیدار روز پنجشنبه استقلال برابر تراکتور تبریز گفت: تراکتور یکی از تیم‌های فوتبال خوب کشورمان است این تیم اگرچه مقابل نساجی شکست را پذیرا شد اما از لحاظ فنی بازی خوبی از خود نمایش می‌دهد و می‌تواند در تبریز برای استقلال درسرساز شود.

توصیه به استقلال برای نیم فصل/ جذب دو بازیکن و انتقاد از«ساپینتو»

روشن در ادامه تاکید کرد: استقلال برای دیدار برابر تراکتور محرومان خود را در اختیار دارد اما چند مصدوم دارد که به اعتقاد من نفراتی که در اختیار ساپینتو هستند می‌توانند جانشینان خوبی برای مصدومان باشند. سرمربی آبی پوشان باید با بهترین بازیکنان وارد زمین شود و بتواند با پیروزی در دیدار همچنان در بالای جدول باقی مانده و منتظر سایر نتایج دیگر دیدارها باشد.

کارشناس فوتبال در ادامه تصریح کرد: استقلال در هفته آینده هم یک بار دیگر باید در جام حذفی به مصاف تراکتور تبریز برود. دیداری که برای آبی پوشان سرنوشت ساز خواهد بود و اگر بتوانند از این مرحله به سلامت عبور کنند یک قدم به قهرمانی در جام حذفی نزدیک می‌شوند بنابراین کادر فنی آبی پوشان می‌تواند از دیدار روز پنجشنبه بهترین استفاده را برده و هم با نقاط ضعف این تیم بیشتر آشنا شود تا بتواند از این ضعف‌ها در بازی آینده به بهترین نحو استفاده کند.

روشن در مورد رفتارهای ساپینتو گفت: این مربی برای چندمین بار است که نمی‌تواند از روی نیمکت تیمش را هدایت کند. او باید پاسخگوی این رفتارهای غیرحرفه ای باشد مگر می‌شود یک مربی در طول ۱۵ بازی ۴ بازی را از روی سکوها نبرد تیمش با حریفان را تماشا کند. بودن او کنار زمین با آرامش می‌تواند به تیمش کمک کند اما نبود او به استقلال ضربه می‌زند و این می‌تواند در پایان فصل و حتی در ادامه جام حذفی به ضرر استقلال تمام شود.

توصیه به استقلال برای نیم فصل/ جذب دو بازیکن و انتقاد از«ساپینتو»

روشن در خصوص وضعیت نقل و انتقالات و عملکرد استقلال برای این روزهای حساس گفت: از ابتدای فصل تا امروز همه متفق القول بودند که آبی پوشان به یک هافبک بازی ساز و به یک مهاجم گلزن نیاز دارند خصوصاً هافبکی که بتواند در میانه میدان نقش تعیین کننده داشته و مهاجمان را در موقعیت گل قرار دهد.

این پیشکسوت فوتبال ایران در پایان گفت: استقلال باید نقاط ضعفش را در نیم فصل پوشش دهد اگرچه تیم‌ها بازیکنان خوب شأن را در اختیار خود قرار می‌دهند اما آبی‌ها باید تلاش کنند تا این نقاط ضعف را هر چه زودتر برطرف کنند در غیر این صورت باز هم همانند نیم فصل نمی‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و این احتمال وجود دارد که در پایان فصل به قهرمانی دست پیدا نکنیم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.