×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
نهایت قدرت اپوزیسیون ۳ ماه آشوب با ۹۰ هزار نفر بود/ زمانی که مصرف بختیار برای غرب تمام شد، راحت گذاشتند کشته شود

احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با رویداد۲۴:

احمدحسین فلاحی نماینده همدان در انتقاد از اپوزیسیون جمهوری اسلامی می‌گوید: نهایت قدرت آن‌ها و مدت زمانی که در کشور توانستند آشوبگری کنند، کمتر از سه ماه و میزان جمعیتی که در این زمان، همراه خود کردند، کمتر از ۹۰ هزار نفر بود.

احمدحسین فلاحی نماینده مجلس

رویداد۲۴ محمد آیتی: احمدحسین فلاحی نماینده همدان در انتقاد از کارزار «من وکالت می‌دهم» برای رضا پهلوی فرزند محمدرضا شاه پهلوی، می‌گوید: چند روزی است که کمپینی به راه انداختند تا به فرزند شاه مخلوع، برای گذار از جمهوری اسلامی، وکالت دهند، اما دیدیم که همین رویکرد باعث اختلاف بین مخالفان جمهوری اسلامی شد. از طرفی، متوجه شدند که طرفداران‌شان در کشور، تعداد بسیار معدودی هستند و حالا خودشان در کارشان ماندند که چرا روی به چنین کاری آوردند.

زمین‌هایی که پهلوی اول از مردم گرفت به قدری زیاد است که هنوز نظام در حال برگرداندن به صاحبان آن‌هاست

فلاحی می‌گوید: مردم ایران، روز به روز و بیشتر در حال آشنایی با جنایت همین مدعیان آزادی هستند، مخصوصاً که این افراد و گروه‌ها در این ماه‌ها، مرتب از اغتشاشات داخل کشور حمایت و آن را بیان کردند. به نظر من، اگر آن طراحان، نام خاندان پهلوی را مطرح نمی‌کردند، مردم ما خیلی به این موضوع حساس نمی‌شدند که چه اتفاقاتی در گذشته افتاده است. میزان اموالی که خانواده پهلوی از کشور خارج کردند، از ۳۸ میلیارد دلار تا ۶۸ میلیارد دلار بوده است. به قدری زمین‌هایی که پهلوی اول از مردم گرفته بود، زیاد است که هنوز نظام اسلامی در حال بازپس‌گیری و برگرداندن آنها به صاحبان آن‌هاست.

زمانی که مصرف شاپور بختیار برای غرب تمام شد، راحت گذاشتند کشته شود

این چهره اصولگرای مجلس می‌گوید: در این ۴۴ سالی که خانواده پهلوی از کشور رفتند، یک سوال در ذهن همه باید باشد که این‌ها با چه امکاناتی در غرب زندگی کردند؟ آیا اموال مال خودشان بوده یا اموال ملت بوده است؟ این‌ها در این سال‌ها با اموال به غارت رفته از کشور دارند زندگی می‌کنند. قطعاً غربی‌ها ثابت کردند کسانی که مصرفی برایشان نداشته باشد، نه از آن‌ها حمایت و نه خرج‌شان می‌کنند؛ مثل بختیار زمانی که مصرفش برای غربی‌ها تمام شد، راحت گذاشتند از بین برود و زمانی که خواستند بگویند چه اتفاقی افتاده، گفتند دو نفر رفتند داخل اتاق هتل و برگشتند و بختیار کشته شد.


بیشتر بخوانید: چرا رضا پهلوی فرد شایسته‌ای برای اداره حکومت نیست؟/ من وکالت نمی‌دهم!


خانواده پهلوی در ایران پایگاه اجتماعی ندارند

عضو فراکسیون روحانیت مجلس می‌گوید: همین ربع پهلوی که از او اسم برده می‌شود، چه تجربه‌ای در مملکت‌داری، سیاست‌مداری و حکمرانی داشته و دارد که بخواهد در آینده این کار‌ها را انجام دهد؟ همه کسانی که جویای اطلاعات هستند را ارجاع می‌دهم به خاطرات اسدالله علم که مردم بدانند پدر همین آقا در مملکت‌داری چه می‌کرده است. علم می‌گوید صبح، کمی به امور مملکت می‌پرداختیم و بعد از ظهر جا‌هایی می‌رفتیم که اگر شهربانو می‌فهمید، گردن ما را می‌زد. این روایت‌ها، عمق فساد خانواده پهلوی را نشان می‌دهد که امیدوارم کسانی که به دنبال واقعیت هستند، حداقل خاطرات اسدالله علم و حسین فردوست را بخوانند.

فلاحی می‌گوید: به نظر من، خانواده پهلوی نه پایگاه اجتماعی در داخل ایران دارد و نه خاصیت. از این‌رو من به حرف بختیار استناد می‌کنم. او در مصاحبه‌اش می‌گوید بعضی‌ها می‌گفتند ایران در اواخر دوران پهلوی داشت به سمت ژاپن شدن و… پیش می‌رفت و به نظر من، این‌ها همه از اباطیل است و این حرف کسانی است که در آن زمان، وضع اقتصادی خودشان خوب بوده است. کسانی که در زمان پهلوی وضع‌شان به لحاظ اقتصادی خوب بوده، بقایای‌شان در کشور است، اما این‌ها چند درصد بودند؟ ۹۸.۲ درصد به جمهوری اسلامی رای دادند، یعنی آن کمتر از دو درصد که رای ندادند، همچنان پایبند به پهلوی‌ها بودند.

نظام جمهوری اسلامی در اوج اقتدار است و هراسی از مخالفان ندارد

وی در پاسخ به سوال که «اگر جمهوری اسلامی ایران بخواهد نظامی قوی باشد، آیا نیاز به اپوزیسیون قوی ندارد؟» گفت: روزنامه‌هایی که همین الان دارند علیه حاکمیت و دولت قلم می‌زنند را بررسی بفرمایید. این‌ها از اول انقلاب برخلاف نظام حرف و قلم زدند. در خارج از کشور هم، این افراد کم نبودند و حمایت‌های آمریکا، اروپا، آل‌سعود و مرتجعان از این‌ها را در مقاطع مختلف ببینید. بعید می‌دانم دشمن تا امروز کاری از دستش برمی‌آمده و نکرده باشد. پس اپوزیسیون چه در داخل و چه خارج، کم نبودند و این نشان می‌دهد، نظام جمهوری اسلامی در اوج اقتدار است و هراسی از این مخالفان ندارد.

نهایت قدرت اپوزیسیون سه ماه آشوبگری با ۹۰ هزار نفر بود

فلاحی در پاسخ به اینکه «ائتلاف اپوزیسیون خارج از کشور در این چهار دهه به این گستردگی نبوده است. این موضوع چقدر می‌تواند برای جمهوری اسلامی خطرناک باشد؟» گفت: تا امروز، این‌قدر تحرکات خود را تجمیع نکرده بودند، یعنی با تمام قوا و با یک جنگ ترکیبی وارد میدان شدند و باید بگویم این، نهایت قدرت آن‌ها بود که مدت زمانی که در کشور توانستند آشوبگری کنند، کمتر از سه ماه و میزان جمعیتی که در این زمان، همراه خود کردند، کمتر از ۹۰ هزار نفر بود. پس این یک ملاک و معیار برای آن‌هاست که عیار خود را بسنجند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.