×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر
احمد خاتمی: هدف اصلی دشمن در اغتشاشات اخیر براندازی نظام بود/ چرا وقتی محارب اعدام می‌شود، سر و صدا راه می‌اندازند؟

عضو خبرگان رهبری گفت: هدف اصلی دشمن در اغتشاشات اخیر، براندازی نظام اسلامی بود، دشمن این هدف را با چهار حربه مقابله با دین، امنیت و اقتدار کشور و همچنین ناامیدی مردم دنبال می‌کرد.

اعتراضات مردمی

رویداد۲۴ عضو خبرگان رهبری گفت: هدف اصلی دشمن در «اغتشاشات» اخیر، براندازی نظام اسلامی بود، دشمن این هدف را با چهار حربه مقابله با دین، امنیت و اقتدار کشور و همچنین ناامیدی مردم دنبال می‌کرد.

سید احمد خاتمی، عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در ویژه برنامه جشن انقلاب و ولادت امیرالمومنین علی علیه السلام که در حوزه علمیه مرحوم هراتی تربت حیدریه برگزار شد، اظهار کرد: امسال در شرایطی وارد چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شدیم که مظلومانه ترین دهه فجر را در طول این ۴۴ سال شاهدیم و این در حالی است که کشور چهار ماه در اغتشاش براندازی بود و آنچه که ناجوانمردانه است، مسجد را سوزاندند، مردم را میترساندند، پلیس و بسیج و پاسدار را شهید کردند و اسم این اغتشاشات را اعتراض می گذارند.

بخش هایی از سخنان احمد خاتمی را در ادامه می خوانید:

فتنه گران می خواهند محور وحدت را با هرج و مرج بشکنند، آنها قله انقلاب را نشانه گرفته اند و می‌دانند تنها فرد بزرگی که میتواند کشور را منسجم کند ولی فقیه است.

ولایت را چراغ راه است؛ در صحنه حمایت از انقلاب بمانید و بدانید هرجا دشمن ایستاده آنجا مقر انحراف است.


بیشترخوانید: موافقت رهبر انقلاب با عفو متهمان حوادث اخیر/ قوه قضاییه: محکومان اگر تعهد کتبی ندهند، عفو نمی‌شوند

آمریکا تمام پژوهشگاه‌های دنیا را بسیج کرده بود که راه‌های براندازی نظام را اعلام کنند، که ۲۰۰ راه پیشنهاد دادند و به یاری خدا همه این راهها بی نتیجه ماند.

هدف اصلی دشمن در اغتشاشات اخیر، براندازی نظام اسلامی بود، دشمن این هدف را با چهار حربه مقابله با دین، امنیت و اقتدار کشور و همچنین ناامیدی مردم دنبال می‌کرد.

از حماقت های این اغتشاشگران این بود که اغتشاشات را با قرآن سوزی، مسجد سوزی، چادر از سر زن مسلمان گرفتن و پرچم سوزی شروع کردند و این هجمه ها در این ایام بی بدیل بود و چه بسا اگر وارد این میدان نمی شدند مردم بزودی ماهیت این افراد را نمی‌فهمیدند، حال آنکه مردم از دین و قرآن و اهل بیت علیه السلام دست بردار نیستند.

بسیاری از اغتشاشگران چند عنوان فقهی داشتند، محارب، باغی، مفسد فی الارض. و قاتل و آنگاه وقت اجرای حکم خدا بمباران انتقاد می‌شود، البته انتقاد آزاد است ولی چرا وقتی محارب اعدام می شود سر و صدا به راه می اندازند، شهیدان عجمیان و آرمان را دهها نفر محاصره کرده بودند و با زجر کشتند و نفس‌شان هم در نمی‌آید.

درخت انقلاب شجره طیبه ای است که با انجام این کارها حتی برگ هایش تکان نمی خورند چه رسد به اینکه درخت تنومند انقلا ب را بتوانند از بین ببرند.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.