×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی  جایگاهی در دنیا نداشت

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد موحد عصر چهارشنبه در جشن ویژه چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران که در روستای «چنگلوا» برگزار شد، افزود: «چنگلوا» همیشه مرکز ثقل نظام و انقلاب بوده و شهدای آنها بیانگر این نکته است.

وی تصریح کرد: نظام اسلامی بوسیله شما مردم شکل گرفت و با حضور خود به دشمن نشان دادید شما همان شیر زنان و بزرگ مردان سال ۵۶ و ۵۷ هستید که با فریادتان دنیا را متحیر و دشمن را برای همیشه محو کردید.

وی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر تصریح کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران برای استمرار این نظام از هیچ حرکتی دریغ نکردند.

موحد با اشاره به تحویل گرفتن شهرستان کهگیلویه در دوران نمایندگی خود بیان داشت: روزی که در این حوزه نماینده شدم یک هزار و ۱۳۰ روستا را تحویل گرفتم که ۹۹ درصد این روستاها فاقد همه امکانات و زیر ساخت‌ها از جمله آب، برق، جاده، بهداشت و درمان بودند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز به برکت نظام اسلامی و مخصوصاً سفر مقام معظم رهبری، اکثر قریب به اتفاق خواسته‌های معقول و متناسب با این روستاها محقق شد.

موحد برخی سخنان بی اساس را کم لطفی به نظام اسلامی دانست و افزود: خدمات و زحمات نظام روشن و آشکار است و ایران قبل از انقلاب اسلامی جایگاهی نداشت و در بدترین شرایط سیاسی موجود دنیا قرار داشت.

وی با اشاره به تحریم سپاه پاسداران گفت: دشمنان فکر می‌کردند سپاه یک مجموعه نظامی تنهاست و نمی‌دانستند سپاه یعنی اقتدار ایران و مردم ایران تمامی سپاهی هستند.

موحد ابراز داشت: چالش با ایران یک چالش معمولی و گذرا نیست و به فرموده رهبر معظم انقلاب دوران بزن در روها تمام شده است و اگر کوچک‌ترین تحریکی بوجود آید، دشمن ضربه‌ای سخت خواهد خورد.

وی با اشاره به توسعه کشور، ابراز داشت: دولت جدید برنامه‌هایی را آغاز کرده که با اقتدار و هماهنگی و همدلی از این بحران‌ها عبور خواهیم کرد.

موحد با ابراز امیدواری از حضور مردم و دولت در کنار هم و ارائه خدمات دستگاه‌های مقننه، اجراییه و قضائیه به مردم، خاطر نشان کرد: همچنین با تدبیر جدید رهبر معظم انقلاب در رابطه با عفو اعمال شده مربوط به حوادث اخیر، یک جریان امید بخش شکل گرفته است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.