×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر
۳۹۵ زندانی از ندامتگاه تهران آزاد شدند

مدیر ندامتگاه تهران بزرگ اظهارداشت: با حضور ۱۶۵ نفر از قضات نواحی مختلف استان تهران در ندامتگاه تهران بزرگ ضمن بررسی آخرین وضعیت آزادی زندانیان و برخورداری مددجویان از ارفاق‌های قانونی، تا ۲۲ بهمن تعداد ۳۹۵ نفر از متهمان و محکومان واجد شرایط عفو گسترده رهبری آزاد شدند و تعدادی از تقاضاهای مددجویان هم در مراجع قضایی در دست بررسی است.

۳۹۵ زندانی از ندامتگاه تهران آزاد شدند

رویداد۲۴ در پی موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد رئیس قوه قضاییه برای عفو معیاری متهمان و محکومان در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد ماه رجب، جمع بسیاری از زندانیان ندامتگاه تهران بزرگ مورد عفو قرار گرفتند.

مدیر ندامتگاه تهران بزرگ اظهارداشت: با حضور ۱۶۵ نفر از قضات نواحی مختلف استان تهران در ندامتگاه تهران بزرگ ضمن بررسی آخرین وضعیت آزادی زندانیان و برخورداری مددجویان از ارفاق‌های قانونی، تا ۲۲ بهمن تعداد ۳۹۵ نفر از متهمان و محکومان واجد شرایط عفو گسترده رهبری آزاد شدند و تعدادی از تقاضا‌های مددجویان هم در مراجع قضایی در دست بررسی است.

محمد حاجی مزدارانی ادامه داد: نامه‌های عفو از سوی قضات اجرای احکام و مراجع قضایی حوزه‌های مختلف قضایی استان تهران و شهرستان‌های تابعه همچنان در حال دریافت است و به زودی همه مددجویانی که واجد شرایط عفو تشخیص داده شده‌اند آزاد می‌شوند و به کانون خانواده‌های خود بازمی‌گردند.


بیشتر بخوانید: قوه قضاییه: روند آزادی زندانیان آغاز شد


مدیر ندامتگاه تهران بزرگ با تشریح روند اجرای عفو رهبری گفت: همه کارکنان اجرای احکام تا پاسی از شب و حتی روز‌های تعطیل، روند آزادی و تخفیف مجازات را بررسی می‌کنند تا هیچ مددجوی واجد شرایطی در ندامتگاه نماند.

بنا به این خبر، تعداد نهایی مددجویان آزاد شده در روز‌های آتی اعلام خواهد شد. رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد ماه رجب با عفو و تخفیف مجازات ده‌ها هزار نفر متهمان و محکومان حوادث اخیر موافقت کردند.

دقت در جزییات عفو، بخشودگی و رأفت اسلامی اخیر که به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با موافقت رهبر انقلاب صورت گرفته از گستردگی دایره مشمولان این عفو حکایت دارد.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.