×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر
فولادی که رو به خم شدن گذاشته است/ تصمیم اشتباه نکونام یا ضعف فنی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه دو بر صفر مغلوب مس رفسنجان شد تا سومین شکست متوالی در رقابتهای لیگ برتر را تحمل کند.

شاگردان جواد نکونام پس از برد جنجالی یک بر صفر مقابل پرسپولیس نه تنها نتوانستند امتیازی را کسب کنند بلکه گلی را هم در سه دیدار اخیر خود مقابل تراکتور، سپاهان و مس نتوانستند به ثمر برسانند.

فولادی که رو به خم شدن گذاشته است/ تصمیم اشتباه نکونام یا ضعف فنی
بعد از گلی که تورس وارد دروازه پرسپولیس کرد، فولاد در سه بازی اخیر گل نزد

شاگردان جواد نکونام که در نقل و انتقالات تابستان و زمستان فصل جاری لیگ برتر بهترین خریدها را برای کسب نتایج قابل قبول در فوتبال کشور و مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا داشته‌اند تاکنون نتوانسته‌اند انتظارات هواداران خود را برآورده کنند.

این تیم که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نتایج بهتری را نسبت به سپاهان اصفهان گرفت با وجود جذب مهره‌هایی نظیر کنت، پهلوان، آقایی، تورس، سوکیتا و… نتوانست کاری از پیش ببرد تا جواد نکونام که یکی از مدعیان نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران برای جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا بود در شرایط بغرنجی قرار بگیرد.

حالا فولاد خوزستان پس از سه شکست در پایان هفته بیستم لیگ برتر جایگاه نهم را با ۲۴ امتیاز دارد تا تمرینات خود را برای بازی با الفیصلی عربستان دنبال کند. بدون شک هواداران فولاد که علاقه ویژه ای به نکونام دارند انتظار تغییر استراتژی فنی او برای بازی‌های پیش رو دارند.

فولادی که رو به خم شدن گذاشته است/ تصمیم اشتباه نکونام یا ضعف فنی
فولاد تنها نماینده ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیاست

سرمربی فولاد خوزستان موسی کولیبالی و آیاندا پاتوسی را از این تیم کنار گذاشت. تصمیمی که انتقاد پیشکسوتان این باشگاه نسبت به عملکرد را به همراه داشت چرا که آنها اعتقاد داشتند این دو بازیکن می توانند در مواقع گره خوردن بازی تاثیر مستقیمی در نتیجه داشته باشند.

با این حال نکونام هم بدون توجه به این حاشیه‌ها اصرار خود در امور فنی را ادامه داد و تیمش را بدون کمترین تغییر برای بازگشت به فضای امتیاز گیری راهی میادین مسابقات لیگ برتر کرد. راهکاری که نه تنها پاسخ مثبت به همراه نداشته است بلکه این تیم را در آستانه بازی‌های حذفی آسیا در سراشیبی سقوط قرار داده است.

به این مسائل باید جدایی شیمبا از این تیم را هم در نظر گرفت که بازیکنی تاثیرگذار و کار راه انداز بود اما مس رفسنجان در فصل نقل و انتقالات توانست مهره تاثیرگذار را از چنگ جنوبی ها برباید تا دست نکونام خالی شود و بازیکنان جدید هم نتوانند جای این بازیکن را پر کنند.

فولادی که رو به خم شدن گذاشته است/ تصمیم اشتباه نکونام یا ضعف فنی
شیمبا (نفر اول سمت چپ) بازیکن تاثیرگذاری بود که از فولاد رفت

باید دید نکونام برای خروج از این فشار چه تصمیماتی را برای دیدار با الفیصلی عربستان اتخاذ خواهد کرد تا تیمش بار دیگر رنگ و بوی برد را تجربه کند و مهاجمان ناکام این تیم بتواند بخت بد فولاد را تبدیل به شادکامی دوباره کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.