×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 6 خبر
قضیه ساپینتو ماله‌کشی می‌شود/ مگر قانون کاپیتولاسیون برگشته است؟

به گزارش خبرنگار مهر، ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال بعد از بازی دو تیم پیکان و استقلال که روز دوشنبه برگزار شد از لفظ حیوان و جنگل برای توصیف فوتبال و مربیان ایران استفاده کرد.

مجتبی حسینی سرمربی پیکان در واکنش به الفاظی که مربیان پرتغالی استقلال کنار خط استفاده می‌کنند و گفته می‌شود این الفاظ خیلی هم بد نیست و حتی ژوزه مورایس سرمربی سپاهان هم به کار می‌برد، گفت: مورایس نه. یک مقدار دارد روی این قضیه ماله کشی می‌شود. الفاظ و فحش‌هایی که می‌دهد رکیک است. من این را پرسیدم. اسپانیایی و پرتغالی به هم نزدیک است و فقط لهجه فرق دارد. من پرسیدم و الفاظی که -ساپینتو- به کار می‌برد رکیک است.

وی افزود: وقتی در یک کنفرانس خبری که تیمت برده است و توهینی هم نشده، برای کادر فنی تیم‌های دیگر لفظ حیوان را چند بار به کار می‌برد، انتظار دارید کنار خط زیر فشار چه بگوید؟

سرمربی پیکان خاطرنشان کرد: درگیری ای بین من و ساپینتو نبود. ما آمده بودیم فوتبال بازی کنیم. دنبال دردسر نیستیم. کیفیت قایدی در این بازی تعیین کننده بود. گل قایدی در حد گل بین المللی بود. ما هم چنین توپ‌هایی داشتیم که گل نشد. دستیار ساپینتو از اول بازی سر ما و داور زیاد حرف می‌زد و اعتراض می‌کرد. کسی با ساپینتو کاری نداشت. ایشان در نشست خبری سه چهار بار لفظ Animal را به کار برد. نمی دانم شاید قانون کاپیتالیسایون برگشته است و خارجی‌ها می‌توانند هر اهانتی بکنند بدون اینکه مجازات بشوند!

حسینی در واکنش به اینکه مگر بازی ناظر نداشت که دستیاران شما به مربی استقلال تذکر می‌دادند، گفت: دقیقه ۹۰ چون داور بازیکن ما د و کارت زرد داد… شما تیمتان برده است. من هم کار خوبی نکرده‌ام. نباید می‌گفتم “برو بنشین”.

سرمربی پیکان افزود: ساپینتو سه دفعه آن کلمه را تکرار کرد. مدیر رسانه‌ای استقلال می‌خواست ماله کشی کند و سریع روی ما ریخت! از چه چیز ما می‌خواهی شکایت کنی؟ از اینکه دست خالی داریم به فوتبال کمک می‌کنیم شکایت کنی؟ برو شکایت کن! قیمت کل تیم ما اندازه رضایتنامه مهدی قایدی نمی‌شود. قهرمان بشوید و نوش جانتان. آخرش چی؟ اینکه به همه ما بگویند Animal ؟ .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.